ik heb dus getest 2 dgn voor mn nod. ik was niet meer te houden.... en negatief dus nu heeft BeeBee een dip, waarom doe ik het dan toch?! Hou me nu weer vast ad matcare verhalenvan hierboven. Er is nog hoop alleen voelt het alsof ik ongesteld ga worden
Hmm... veel negatieve ervaringen... Ik vond ze wel fijn. Ik heb 5 dagen voor NOD positief getest met de matcare ultra. Het was wel een vaag streepje, maar wel duidelijk. 2 dagen later knalde ie al van het scherm af. Wel ben ik het eens met het argument dat je beter niet voor nod kunt testen, zeker als je daarna ondersteboven bent van het feit dat je een miskraam hebt gehad. Mijn huisarts had gevraagd of ik heel vroeg wilde testen met deze testen dus vandaar dat ik t wel heb gedaan, maar in principe is op of na je nod wel verstandiger. Dan kun je ook een andere test gebruiken. Maar goed, ik heb dus wel positieve ervaringen ermee. Deze is van 5 dagen voor nod:
waarom heb je m uit elkaar gehaald als ik vragen mag, is de streep dan beter zichtbaar? ik heb vanochtend nog getest 2 dgn voor mn nod maar negatief
Hij zat er scheef in. De controlestreep zat helemaal in het midden Ik kon dus een (eventuele) teststreep niet zien. Jammer dat ie negatief was
oh ik ben vreselijk marb, zit me nu af te vragen of die van mij wel goed was, of ie niet ook per ongeluk scheef zat, terwijl ik goed weet van niet nouja wat iedereen al zegt hiergeen bloed geeft moed, er is nog niets maar t komt eraan ik voel het
Da's alleen maar logisch, hoor... Maareh... er zitten er toch twee in? Test anders overmorgen nog eens. Als je echt zwanger bent moet de streep er dan inmiddels duidelijk op staan. Ik duim voor je!
klopt zitten er 2 in. als de zich niet aangekondigd hebben gaat dat zeker gebeuren kan me niet inhouden dan
in dit geval hebben de testen toch gelijk gehad vanochtend waren ze er de op naar ronde 4. duim voor jullie dat jullie meer geluk hebben liefs
Ik heb met matcare getest op de dag na mijn NOD, toen wassie heel licht positief, de dag erna al wat donkerder. Maar later bleek dat ik een week minder lang zwanger ben, dan volgens mijn eigen berekingen, dus eigenlijk was ik dan op de testdag pas 3 weken en 1 dag! Dus ja, je kan in principe 6 dagen voor je NOD een positieve test hebben! Ik had denk ik wel veel HCG btw, want ben verschrikkelijk verschrikkelijk verschrikkelijk misselijk geweest!