Hallo, Ik ben begonnen met ovulatietesten van Babyboomshop. Nu heb ik gister een test gedaan rond 14.45. Ik ben echter helemaal vergeten op het staafje te kijken en toen ik sàvonds hem zag liggen zaten er 2 streepjes op. Dit was rond 20.00. Ik heb gelijk een nieuwe test gedaan, maar mijn urine was erg waterig. En op de nieuwe test was geen 2e streepje te zien. Wat betekent dit. Uiteraard heb ik te lang gewacht met aflezen, maar kan het zo zijn dat ik toch mijn ei krijg? En waarom was het bij de 2e test niet te zien? Gr
Dat is een indrooglijntje. Je moet de test echt binnen een paar minuten aflezen, anders is ie niet meer betrouwbaar. Dus maar weer plasje opsparen en op naar een nieuwe poging! (kan best een paar dagen duren hoor... is normaal ) Suc6 en ik hoop dat je gauw een posi test hebt!
Dat is geen indrooglijntje, het gaat om een ovu test, niet om een zw test Een ovu test meet LH. Dat 2e lijntje geeft aan hoeveel LH er in je urine zit. Pas als dat 2e lijntje even donker of donkerder is dan de controle lijn staat je ei op springen. Je hebt altijd LH in je lichaam, dus je kan altijd een 2e streepje krijgen. En een ovu test mag je prima na een paar uur nog aflezen hoor. Vaak zie je dan veel duidelijker oftie nu wel of niet positief is!
Die streepjes bij mij werden altijd donkerder naar mate ik ze langer liet liggen. Er staat niets voor niets een bepaalde tijd voor om af te lezen.
Hallo, Ik heb vandaag de test opnieuw gedaan en zag nu binnen 10 minuten een licht streepje verschijnen, maar wel goed zichtbaar. Dat wordt klussen!
Goed zo! Het teststreepje moet wel net zo donker zijn als het controlestreepje he, dan komt je ei. Veel klusplezier!
Oke, dan moet ik nog een paar dagen wachten misschien voor hij donkerder wordt. Maar wel klussen uiteraard niet
Ik heb de testen babyboom ook, maar ze worden bij mij nooit net zo donker, maar heb wel ei! Hij wordt gewoon donkerder, maar niet zó donker!
Ik heb vandaag mijn test weer gedaan en had nu een lichter streepje dan gister. En dat terwijl het streepje nooit zo donker is geweest als de teststreep. Wat betekend dit? Heb ik mijn ei dan al gehad?
dat kan sjaam.. de ene dag is de t streepje bij mij ook donkerder dan de andere.. maar niet een heel groot verschil.. als je test niet even donker nog is geweest dan de controle streep ben ik bang dat je je ei nog niet hebt gehad
Ik heb bij de babyboomshop testen ook altijd een duidelijke streep, maar echt lichter dan de controlestreep. De dag daarna ineens weer hele lichte streepjes en toch geeft die ene donkere mijn ei aan. Als je een korte lf piek heb kan het zijn dat je test niet echt zo donker wordt als hij zou moeten zijn, omdat je 1 keer per dag test. Dus je lichaam heeft nog 20 uur de tijd om die echte piek te hebben. Bij mij is hij dus nog nooit donkerder of even donker als de controlelijn geweest.
er staat hier dat als het streepje donkerder wordt, dat je dan om de dag moet gaan klussen, maar ik weet niet beter dat om de dag klussen beter is voor de kwaliteit van het zaad... : : Wat is nu beter?
Om de dag is niet beter voor de kwaliteit van de zaadjes! dat is een fabeltje! Wel is het beter voor de kwantieit van de zaadjes. Er zijn dan dus meer zaadjes aanwezig.