ja zoals ik al vertelde heb ik bij mijn vorige zwangerschap al ruim een week voor nod posi getest met clearbleu dus ik ben daar wel positief over hoor ik heb nu ook die van matcare besteld. Maar ik zou het gewoon proberen en anders toch nog een keertje matcare xx nathascha
ik heb er gister weer besteld, heb ze pas morgen.... ik doe morgenochtend CB en laat het gelijk weten in deze rubriek oke?
ja is goed ik ben benieuwd en ga duimen voor je Ik krijg ze ook morgen binnen vanochtend besteld xx nathascha
@kweb hahaha oh ja zou ook kunnen dan heb ik nietgoed gekeken:S Maar kruitvat heb nog nooit gehoord van vals posi bij die testen...Maar goed zou kunnen hoor. Ik denk idd dat het verschilt per persoon welke test goed werkt. De één maakt nou eenmaal sneller hcg aan dan de ander. Maar de mijne waren met kruitvat gewoon goed posi. Suc6 iig meiden ik duim voor jullie! *strooit hcg*
Dat denk ik ook ja...heb hier bij verschillende topics voorbij zien komen dat de kv testen een vals resultaat geven... Heb er zelf geen ervaring mee, dus ik kan er niets over zeggen....
Ja zou wel kunnen ik weet het niet hoor, maar goed waren die testen voor nod? Miss dat er dan toch iets geweest is maar niet goed door heeft kunnen zetten...?Ik weet het nie maar ik denk toch dat het voor iedereen verschillend is welke test goed is. Ik vind sensitest bijv bagger en sowieso die testen die je zogenaamd voor je nod kan doen,want het kan ALTIJD mis gaan voor je nod....Maar goed wachten is ook moeilijk. Ik voelde gewoon dat ik zwanger was, maar kwam ook door mn harde borsten waren helemaal opgezet en dat had ik echt nooit dus ja....
ja ik weet het ook niet maar ik heb nog wel een pluspuntje toen ik vanochtend wakker werd waren mijn borsten hard en opgezet voelt niet fijn maar volgens mij wel een teken van een zwangerschap! Volgens het pendelen ben ik idd zwanger alleen zou ik pas posi testen over 13 dagen
ik heb wel getest vanmorgen..positief met een kruidvat test ( met een pipet 2 voor 5euro )..binnen 2 min verscheen er een licht roze streep. Maar nu begin ik wel te twijfelen door bovenstaande berichtjes
Heb even meegelezen. ik heb vandaag de testen besteld van Mat Care. Krijg ze morgen binnen. Ben echt super benieuwd. Ze zeggen dat ze heel gevoelig zijn. laat het jullie weten!