hallo! ik zou graag jullie mening willen over het volgende: ik ben in april gestopt met de pil, werd pas na 70 dagen ongi (ontpillen?), daarna een cyclus van 30/31 dagen. maar nu ben ik bijna een week overtijd. toen ik 1 dag overtijd was, lag er al een zwangerschaptest op tafel op mij te wachten (mn hubbie wil ook zo graag ). test was helaas negatief.. maar ik ben nog steeds niet ongesteld, heb ook geen symptonen (behalve het heeel koud hebben, but that's me..). zou ik nu nogmaals testen of heeft dat helemaal geen zin? graag jullie mening hierover..? alvast bedankt! xx chico
Hoi Chico, Ik zou zeker nog een keer testen, als je test weer negatief is en je menstruatie blijft uit zou ik je huisarts bellen. Succes
Het kan heel goed dat je lichaam nog steeds een beetje in de war is, maar na een week denk ik dat je er best wel weer een testje aan wagen mag! Sterkte met de spanning en ik duim voor je!
nou, volgens mij begin ik dan toch ongesteld te worden.. afscheiding wordt nu langzaam aan donker van kleur, zelfs wat roze.. ronde 5 misschien wel geluk? xx chico