1 dag ongesteld

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mother Nature, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mother Nature

16 sep 2007
    86
    0
    0
    leerkracht
    Noord-Brabant
    Beste vriendinnen,...weer een vraag van Mother Nature (die dit allemaal voor de eerste keer meemaakt!) Nu ben ik dan eindelijk ongesteld geworden, maar nu is het na 1 dag weer over! Ik heb nu nog een beetje bruine afscheiding (sorry), maar daar stopt het ook wel mee...moet ik nu alweer gaan tellen en temperaturen voor de volgende poging zwanger worden? Wie heeft dit wel eens meegemaakt? HELP!

2. guusje30

guusje30 Actief lid

19 jun 2007
    125
    0
    0
    Ja ik, en nu ben ik dus zwanger. Had vorige week donderdag precies hetzelf, zondag test en zwanger. Dus wie weet....

3. Hope123

Hope123 Actief lid

9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Als er echt niks meer komt denk ik ook aan zwange meis, zou maar eens een testje gaan doen! Succes!

4. Mother Nature

16 sep 2007
    86
    0
    0
    leerkracht
    Noord-Brabant
    Ja, maar ik heb al 4 testen gedaan de afgelopen 2 weken! en die waren allemaal negatief....

5. Judy01

Judy01 Lid

16 aug 2007
    79
    0
    0
    Ik heb dat ook gehad. Vorige week maandag werd ik ongesteld, maar ook maar een dag. De dag erna nog wel bruine afscheiding. Ik ben vanaf de dag dat ik ongesteld werd weer gaan tellen met een nieuwe cyclus. Ik weet het anders ook niet, want ook mijn testen gaven allemaal negatief aan.

Ik ben sinds vrijdag overdag al misselijk tot aan het einde van de dag. Afgelopen zondag flauwgevallen en heel erg moe. Volgens de HA waarschijnlijk een virusje onder de leden. Ik probeer mezelf niet gek te maken en denk maar zo: nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Ik denk dus toch dat je moet denk aan een volgende ronde, helaas....

6. Mother Nature

16 sep 2007
    86
    0
    0
    leerkracht
    Noord-Brabant
    ach, ik vind het niet zo erg dat ik ongesteld ben, als ik maar duidelijkheid heb. In ieder geval hoop ik dat je er weer gauw bovenop komt, want flauwvallen e.d. is niet zo mooi! Ik ga in ieder geval vanaf gisteren weer tellen met m'n cyclus, dat is een goede tip! Succes!

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Het kan best hoor dat je maar kort ongesteld bent, heb ook wel vaak gehad dat het maar een dag is, normaal is het bij mij 3/4 dagen. Je kan het bijvoorbeeld krijgen als je iets te licht bent of door stress ofzo

succes verder!

8. Mother Nature

16 sep 2007
    86
    0
    0
    leerkracht
    Noord-Brabant
    Aha! en stress tiert bij mij welig deze dagen, dussuh, thanks! dan hoef ik me daar in ieder geval niet meer druk om te maken!

Deel Deze Pagina