DA/Dio huismerk zwangerschapstesten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door twigger82, 9 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Hallo meiden ik heb een vraag over deze testen
    ik heb nu 4 van deze testen gedaan en 4x verschijnt er een heel pietepeuterig 2e lijntje
    niet zo van dat je zegt van wauw volgens mij ben ik zwanger
    maar je ziet ze wel
    heeft iemand hier ervaring mee of heeft iemand dat ook (gehad)
    en wat was toen jou uitslag ?

Zie album voor mij testen, en heb vandaag getest me teen aphotekers test en die was negatief, snap jij het nog :S

2. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

nou ik weet precies wat je bedoeld!

ik heb tot 2x toe zo'n test gedaan, er zat wat in het 2e vakje maar je kon het geen naam geven.. achteraf toch niet zwanger... :(

vind het rottesten

3. cindybaby37

cindybaby37 Actief lid

ik heb ff in je album gespiekt,daar staan dus 3 testen,maar op alle 3zie ik gewoon 2 streepjes hoor :) en daarbij ook nog eens zonder bril 8)

volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger hoor ;)

4. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    uh even een 'domme' vraag. Je zit toch pas op dag 10 van je cyclus?

Ik zie het 2e lijntje trouwens wel duidelijk hoor.

5. Mama Van Keano

6 mei 2008
    96
    0
    0
    Enschede
    hallo,

ik weet niet of je banner klopt maar volgens mij moet je toch nog lang niet ongie worden?
    je wacht nog op je eiersprong, waarom test je nu al dan?

ik zou wachten tot mijn nod en dan nog eens testen...

maar ze zeggen ook een lichte streek is een streep ! dus dan zou ik zeggen je ben zwanger.

6. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Nee dr banner klopt eigenlijk niet, ze heeft een kleine bloeding gehad en toen haar banner zo gezet maar met een echo is bevestigd dat ze zwanger is maar de vraag is of het nu nog goed is. Toch twigger? :oops:

7. Mama Van Keano

6 mei 2008
    96
    0
    0
    Enschede
    ooh zo oke..
    dan heb ik verder niets gezegd haha
    hoop dat t goed gaat....

8. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    yep Alice helemaal goed hihi

ik heb 3 dagen een hele lichte bloeding gehad waarschijnlijk mn innestelingsbloeding maar toen heb ik m weer op dag 1 gezet omdat ik dacht dat t mn ongi was
    maar omdat ik niet overtuigd ben dat ik zwanger ben laat ik m nog even staan
    heb een inw echo gehad en ze zagen wel wat zitten maar omdat ik toen pas 4 dagen na mn bloedingkje zat durfde ze niet met zekerheid te zeggen of ik zwanger was/ben daarom moest ik deze week testen en woensdag weer naar de dokter toe

9. goeie vraag twigger... ;)
    maar vanmorgen dus negatief ja? dat klote... misschien hebben die testen ook wel meer hcg nodig

10. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik heb deze testen ook gebruikt maar dat ga ik nooit meer doen, dacht ook dat ik zwanger was maar helaas paar dagen later toch ongi geworden.
    Maar ik kan de streepjes bij jou ook zien probeer anders even een test van een ander merk.

11. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    ja daar ben ik dus ook bang voor
    morgen komen de ma care plus binnen de extra gevoelige waar je zogenaamd 6 dagen voor je nod mee kan testen
    nou t zal mij benieuwen dan

12. ben ook benieuwd.. heb jij altijd alleen maar met die test getest dan?
    ik heb inmiddels al 4 verschillende merken geprobeerd hahahaha
    ga denk ik nu de matcare bestellen

13. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Persoonlijk denk ik dat jij en marieke allbei zwanger zijn maar dat is een gevoel wil jullie ook geen valse hoop geven maar iedere keer van die vage testjes dat kan toch bijna geen toeval meer zijn.
    Ik had met die DA test ook zo'n streep maar op de kruidvat niets dus ja zal toch wel een voorgedrukt streepje zijn geweest. Was in de 3e ronde dus weet het ook niet zo goed meer.
    Maar ik vind het zelf ook spannend voor jullie haha ik blijf jullie iig volgen ;)

14. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    :mad:marieke
    nee ik heb ook de digi toch van cb maar die hebben meer hcg nodig
    maar als ik in jou album kijk naar dezelfde test dan hebben we alle 2 een 2e lijntje op die test :S

15. ik heb ook die testen besteld die ultra gevoelige.. nu 2 stuks voor 10 euro... ben heeeel benieuwd wat die gaat doen!

16. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    ja die heb ik ook besteld
    wanneer krijg jij ze binnen ?
    heb je ze net besteld ? dan krijg je ze overmorgen
    ik heb ze vanmorgen besteld ik krijg ze morgen

17. hihi das lief van je snoopy

twigger, ja ik heb op elke test een lijntje...die van de DA is tot nu toe wel t donkerst... maar zelfs op een ovutest verschijnt een behoorlijk donker lijntje nu (net gedaan kon t niet laten hihi) en dag 8 is voor mij toch echt te vroeg voor een ei als je weet dat ik mn ei tussen de 15 en 19 dagen heb...

op de test van vanmorgen is t helemaal vreemd... daar is de bovenkant van t lijntje best donker (dus ik dacht hehe eindelijk een dikker lijntje) en de rest van t lijntje is heeeel vaag echt bijna niet te zien. dus denk dat ie mislukt is dan ofzo..

18. ja ik ga dr vanuit dat ze bij mij woensdag binnen komen.. dus doe ik er 1 smiddags en 1 donderdagochtend.. en dan bel ik de gyn weer..

19. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    maak eens een foto van je ovu en je test van vanmorgen

20. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

spannend meiden, ik denk dat julle allebei gewoon zwanger zijn.

Twigger ik zie duidelijk lichte streepjes :)

Deel Deze Pagina