hallo meiden ik ben nu vijf dagen overtijd. en mijn ongi wil maar niet komen! ik weet dat ik niet zwanger ben want heb geen ei gehaddeze maand zegt de gyn. ook heb ik na twee dagen overtijd voor de zekerheid een test gedaan en deze was natuurlijk negatief. heeft iemand een tip waardoor ongi los kan komen? of moet ik helaas gewoon wachten en wachten en wachten ........ liefs
Je kan niet meer doen dan afwachten. Ik weet niet hoe je cyclus normaal is, maar als ik langer dan 2 weken overtijd was moest ik komen om bloed te prikken en in sommige gevallen werd de menstruatie door tabelletjes opgewekt. Succes ermee. Groetjes Elvira
nou mijn langste cysle is 35 dagen maar heb meestal 33 dagen dus dat zou betekenen dat ik nu 1 week overtijd ben daar vanuit gegaan. heb ook vaak 31 dagen verschilt heel erg, loop ook al naar de gyn omdat ik lange cyclussen heb en niet echt een temp hebt dat je zegt van er is een ei. en heb geen ei gehad zegt de gyn gezien door inwendig onderzoek! dus idd moet ik nog een weekje afwachten en dan maar naar de ha! ik wist niet dat dat moest hoor ik dacht ik blijf wel wachten tot ik weer naar de gyn moet. dat is over twee weken.maar had gehoopt dat je er een foefje voor was ofzo maar dat is dus niet zo?
HAHA als ik dat had geweten ik ben normaal heel erg vast qua cyclus en nu was ik al 7 weken niet meer ongesteld geweest gelukkig vanmorgen geworden zodat de echte ronde kan beginnen!
nog meer dames dit meegemaakt dat je eerst wel een normale cylces had maar dan ineens je menstruatie weg bleef?
hoi, Ik weet helaas geen foefje voor je. ik heb normaal altijd een regelmatige cyclus. Maar nu ben ik een week overtijd. Heb veel zwangerschapssymptomen. Vanmorgen een test gedaan: negatief. ikwordt er wel een beetje gek van, je zwanger voelen en toch negatief testen. Laat me dan ongesteld worden dan weet ik waar ik aan toe ben, dit onzekere vind ik niks! groetjes marlin
hoi marlin ik begrijp helemaal wat je bedoelt als je ongi bent dan weet je tenminst van oke we kunnen weer verder klussen. nu klus je natuurlijk ook wel maar niet afwachtend op een kleine want dat kan niet! ik wil idd ook zo snel mogelijk ongesteld worden dan kun je weer verder! ik heb meestal een cycles van 30 tot 33 dagen heb 1 keer een cycles 35 dagen gehad maar eignelijk altijd 32 dagen. nu zit ik dus op dag 40 en nog steeds niet ongi heb vorige week dinsdag een test gedaan en die was ook negatief! dus ik wil mij zelf er ook niet op instellen dat het misschien toch zo is. maar stiekum blijf je hopen. ik heb ook wel mensen gehoord die niet kunne testen zelf maar bij de ha wel zwanger zijn. dus wie weet maar mogen er niet vanuit gaan! liefs
Ho Annelies, Mijn cylclussen na de pil waren ook 5 maanden lang 28/29 dagen toen ineens 37 en daarna zelfs 44 Je lichaam kan vreemde dingen uithalen helaas. Suc6 ik hoop dat je gauw ongi bent (of zwanger natuurlijk) Liefs snoopy
ja maar ik ben al in ronde 13 kan het dan ook nog ineens gewoon wegblijven? dan ben je al ontpilt toch?
ja maar in mijn eerste vijf maand was ik 28 dagen ik kon mijn klok er op gelijk zetten werd altijd smorgens om6 uur ongi! u heb ik dus al lange cyclussen, maar jij hebt er maar zeven gehad ik een keer zoveel. tot een jaar is het ontpillen daarna niet meer toch? dat heb ik altijd begrepen. denk gewoon dat er iets er raars met mij aan de hand is. maar heb ook geen ei dus dan ook geen menstruatie he! liefs
het is balen maar sommige vrouwen die ken hebben cyclussen van 3 maanden of langer dus ben eigenlijk al wel blij met hoe het nu is, al is het niet regelmatig. ik ben trouwens al wel langer van de pil af hoor had eerst ook alleen cyclussen van 28 dagen.
hallo nog eentje met hetzelfde probleem.nu al voor de 2de keer zeer lange cyclus.ben daarnet bij de HA geweest omdat mn ongie wegbleef en omdat ik graag zwanger wil worden moet ik nu dus woensdag gaan bloedprikken op 7 dingen maar kreeg geen medicatie om ongie op te wekken daarna moest ik maar eens terug komen en als ik zin had kon manlief zijn zwemmers inleveren in het ziekenhuis.dus ff afwachten dus helaas mocht ik ng niet naar gyneacoloog.groetjes
oh dat is mooi k*t dan kun je ook niet verder klussen! maar hoeveel maanden zijn jullie al bezig dan? dat hebben wij idd ook eerst gedaan, want ik geloof dat het vaker aan de man ligt dan aan de vrouw! nou hoor het van je liefs