heejj meiden ik had vanochtend een digitale van clear blue gedaan met indicator maar die gaf aan niet zwanger. nu zou ik vandaag de extra sensitive testen van sensitest binnen krijgen dus heb me ochtend urine bewaard. toen ze binnen waren heb ik gelijk de test gedaan en ja hoor er staat een 2e streepje eigelijk gelijk al heel licht en nu die is opgedroogt zie je hem alleen maar beter. in 1 oogopslag en zonder licht erbij te houden maar nog wel steeds vaagjes. nu vraag ik me af of ze ook wel eens vals positief kunnen aangeven of indrooglijntjes? niet dat het een indrooglijntje is want het streepje is even breed als de controle lijn en heeft een licht roze/paars kleurtje. ik zal even een foto bijvoegen.. op de foto zie hem wel minder goed maar in het echt is die best duidelijk. alvast heel erg bedankt! Bekijk bijlage 40694
Ik heb eens getest met kruidvat, was negatief. Had de extra sensitive van sensitest besteld. Ook negatief... maar 2 dagen later had ik met kruidvat alsnog positief, terwijl die van sensitest toch gevoeliger zou moeten zijn.. sindsdien vertrouw ik sensitest niet meer...
maar je hebt toen de kruitvat positief werd niet de sensitest nog een keertje gedaan? gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens
nee, had er maar eentje besteld. Dacht, aangezien die 6 dagen voor NOD positief moest zijn het wel aan zou geven. Kruidvat deed t echter wel.. en bedankt
nou heb net weer getest met kruitvat 2 voor 5 en die bleef spierwit.. tergelijk ook de sensitest gedaan en ook die blijft spier wit.. de eerste test was met ochtend urine. had nu wel me plas 4 uur opgehouden en zo weinig mogelijk gedronken maar ik weet dat het toch middagurine blijft en er minder homonen in kunnen zitten.. ik wacht nu netjes me NOD af en zie het dan wel.. ben wel benieuwt of de eerste test nu vals positief was of toch gewoon positief omdat het met ochtendurine was. haha en had me nog zo voorgenomen niet te testen voor NOD. heb sinds vanmiddag opeens hele gemene steken onder in me buik rechts.
hmmm, ik wil je niet ontmoedigen, maar mijn vriend heeft wel eens positief getest (net zoals jouw test) met zo'n sensi-rommel-pruts-test. we waren mijn vals-positieve tests beu, en wilden duidelijkheid. nou: die kwam! sorry, maar ik geloof niet meer in sensitest sindsdien. had zelf uitstekende ervaring met supergoedkope, heel gevoelige teststripjes die ik via marktplaats had gescoord. 12 voor 10e ofzo.
ik geloof indd ook dat de testen vals positief zijn tenzij je echt een dikke roze streep krijgt. had net weer getest omdat me temp nog niet gezakt was en op de sensitest verscheen gelijk weer een streepje dus heb ik een kruitvat erachter aan gedaan met dezelfde urine en die blijft witter dan wit.. dus helaas ik zal me ongi morgen of overmorgen verwachten dus daar wacht ik maar op. liefs xx
o meis gek altijd dat testen gewoon niet de werk doen die het zou moeten doen snap ook niet als ze zo vaak vals test dat ze die krengen niet uit productie halen zo word je lekker onzeker gemaakt met een dooi mus ik ga duimen echt flink duimen en ik hoop echt als nog op een positief test ik koop altijd alles via babyboomshop..
dankje je wel en indd die testen die vals positief testen moeten echt uit de handel worden gehaalt.. het maakt vrouwen zo onnodig blij met een dooie mus.. ik ging er gister al vanuit dat het niets zou zijn maar toch krijg je de hoop.