hoi ik heb een vraagje vandaag zou het mijn innestelings dag zijn. heb vanaf gisteren dat ik in eesn misselijk ben en rare gevoel onder in mijn buik. aan de linker kant lijkt het of ik de eierstok voel zitten echt wel vreemd. kan niet hard drukken op de linker onderkant van mijn buik. heb af en toe ook wat krampjes en de misselijk heid is dan wel en dan weer niet. ben bezig om vanaf sep 2008 zwanger te worden. heb ook echt veel slijmverlies vandaag net of ik een vochtige slip aan heb. is dit bekend bij jullie als een innesteling. ik weet het echt niet meer. moet 29 april weer ongi worden. groetjes
Hai Als je gister al een innesteling hebt gehad, lijkt het me sterk dat je nu al misselijk bent enz. Je kan eigenlijk niet zeggen wanneer je innesteling plaats vind.. want er staan 5 tot 10 dagen voor. groetjes
ik wou dat ik je kon helpen! ik heb precies het zelfde en weet het ook niet meer zo goed alleen ik heb het gevoel aan de rechterkant
oke dan wacht ik dus maar gewoon af zit niks anders op. maar vind het zo raar heb nooit dat ik misselijk ben en last van duizeligheid. ik word er echt een beetje gek van hihihi. maar jullie zijn ook bezig of zijn zwanger groetjes
Hihi, september 2008 Ik neem aan dat je 2007 bedoeld (Goh, wat ben ik weer scherp he?! ) Maar het enige wat ik je kan adviseren is afwachten tot je kunt testen! Ik zou ook niet teveel van die calculator uitgaan, want dat is maar een indicatie! Gewoon nog 2 weekjes wachten en dan testen! SUCCES! xxx
gewoon even wachten.... ik weet dat het moeilijk is, maar ik dacht ook een keer dat ik een innesteling had en toen was het gewoon ongi. veel succes in ieder geval!
mijn ongi duurt nog wel even die moet pas 29 april komen. en voel me niet zo lekker misselijk af en toe. heb nu ook in eens last van mijn rug. en weer veel slijm verlies dat heb ik nog nooit zo gehad. we wachten wel af meer kunnen we niet doen. ik heb altijd een cyclus van 32 dagen precies dus ik weet het niet.