ik heb ook hele goede ervaringen met matcare. Ze hebben ook vaak 3 halen 2 betalen acties. Heb 9 testen voor nog geen 17 euro, incl verzendkosten
Ik vind het wel vreemd dat je via iDeal direct doorgelinkt wordt naar je postbank.nl en dan vragen ze je wachtwoord in te typen. En durf ik niet. Dank je wel voor je antwoord aquilegia.
Je kunt toch ook een factuur laten meesturen las ik? Dan doe je dat toch als je liever niet via internet betaald.
wij krijgen altijd nog een code per sms die je naast je ww ook moet invoeren. Probeer het maar eens. Zonder jouw toestemming wordt er echt geen geld afgeschreven hoor!
Ja Triessie klopt en voor een factuur betaal je toch 2,50euro extra geloof ik. Tezz : ja dat kan ook, maar die code die je krijgt via sms moet je toch alsnog intypen Ach ben gewoon een schijterd hoor. pffffffffffff krijg soms wat van mezelf.
Als je die code krijgt, is ie toch ECHT van de postbank hoor! Ik snap het wel (ik laat mijn man altijd online betalen ), maar het kan heus wel! Je krijgt in je scherm wat je moet krijgen. Bij ons is het nog nooit fout gegaan.
Hey Bloempje..idd per faktuur kost wel wat zie ik...maarre..ik heb net testen besteld via internet en ik heb geen moment gedacht van: oeps gaat het wel goed... Het is goed geregeld..als je bij jouw bank bent ingelogd dan zie je als het goed is ook een beveiligingsicoontje...no worries meis!
Ik heb ze idd gisterenochtend besteld en betaald.Had ze vanmiddag in huis. Heb bij mijn vorige zwangerschap er positief mee getest en na m'n miskraam negatief (om te kijken of hcg lager was), nu wil ik morgen gaan testen, omdat ik nu overtijd ben. Betalen gaat altijd goed..
Ik bestel deze ook altijd...helaas tot nu toe steeds negatief! De laatste keer 9 testten voor 17 euro....perfect scheelt een hoop geld... Maar nou moet ik wel zeggen dat iks teeds makkelijker ga testen...hahahahahahahhaa Ik neem er altijd een factuur bij...ik ben ook een schijtert met betalen over internet! Groetjes Debby