Hallo Ik hoor zo vaak dat de testen van matcare niet betrouwbaar zij, klopt dit? wie kan mij er meer over vertellen? Ik heb namelijk 3 keer positief gestest, 1 keer dikke strepen en 2 keer hee licht. Ha heeft ook getest was ook heel licht. Want ik heb er nog liggen van matcare maar als ze niet betrouebaar zijn dan kan ik beter een ander merk kopen! Alvast badankt!
Matcare testen zijn wel betrouwbaar hoor. Denk dat je de Romed bedoeld? Ik vind alleen de matcare ultra minder.
ja ik hoor van alles, nee ik heb andere testen, maar ik dacht al dadelijk hoop ik weer op iets wat niet kan zijn. Ik heb nog nooit met een test positief gestest dus dit was de eerste keer! Fijn dan kan ik de testen gewoon opmaken zonder bang te zijn. Mijn huisarts zei ook dat welk merk je gebruikt dat het niet heel veel uitmaakt, maar ja dat is een man en hij test er zelf niet mee,hahha. We wachten wel af tot vrijdag de echo
Ik vind matcare heel betrouwbaar! Goeie testen, ze geven bij mijn weten geen vals-positieve resultaten. Succes vrijdag!
Ik heb nog nooit een vals posi met matcare gehad hoor. Toen er 2 streepjes stonden ( ook heel licht) was ik toch echt zwanger.