wie herkent dit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Guinevere, 3 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    ik ga het kindje steeds minder voelen, nou word er gezegd als het zo groot is kan het bijna niet meer bewegen, maar ik voel het over de gehele dag gemiddeld zo'n keer of 8.Het zijn dan bijvoorbeeld per keer een paar pokjes of bubbels....

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Hoe lang heb je dat al dat je de kleine minder voelt?
    Ik heb het hier ook wel eens, maar dat duurt dan 1, max 2 daagjes en dan worden ze wel weer drukker. Denk dat het dan een groeispurtje is geweest ofzo.

Maar ik zou voor de zekerheid gewoon ff naar je VK of gyn bellen, ze hebben liever dat je te vaak belt dan te laat! Krijg je ff een hartfilmpje en ben je ook weer rustig als er niets aan de hand is.

3. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Ja hoor, ik heb dat ook wel eens, idd 1 a 2 dagen en net als ik me zorgen ga maken issie weer errug aanwezig!

Maar als je je zorgen maakt, gewoon bellen, liever een keer teveel dan een keer te weinig!

Liefs Emma

4. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    even contact zoeken met je kleine , daar reageren ze altijd wel op

dus nok nok kleine ben je er nog ? :)

en idd hoeverder je in je zwangerschap ben des te minder ruimte ze krijgen dus voel je ze ook minder bewegen

maak je je echt ongerust dan even je VK raadplegen

5. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    hoi,
    heb dat ook met alle3 gehad, dus dat is "normaal", maar niet prettig, kan me ook wel indenken dat je ongerust ben.
    Succes met de laatste loodjes, Jikke

6. hoihoi

idd ik herken t ook,ik was in t begin ook ongerust maar meestal als ik ff op bed of bank ging liggen en zocht zelf contckt was er niks aan de hand,maar dekleine krijgt ook nu weiniger ruimte!

succes..

groetjes krulliewullie :)

Deel Deze Pagina