Hallo, Ik heb een vraagje. Ik ben op zoek naar leuke spellen voor 2 personen. Lijkt me heel erg leuk om af en toe een spelletjesavond te hebben met mijn man. Wij hebben zelf geen spellen, dus ik wou wat nieuwe spellen aanschaffen.
Hmmm met zijn 2en doen wij vaak Rummikub, Triominos, Stratego of gewoon kaarten. De wat meer taktische spellen als Risk en Catan zijn leuker met meer personen. Carcasonne is ook nog wel leuk met zijn 2en trouwens!
Wij houden niet O van spelletjes maar wat wij hebben is levensweg en regenwormen (dat is wel erg leuk)
Skipbo absoluut favoriet hier,leuk met zn tweeën maar ook met een grotere groep. Uno doen we ook regelmatig.
Wij hebben de vorsten van Catan. Die is voor 2 personen en ook wel leuk op zich. Verder: - glow in the dark doolhof - stratego - set - uno - scrabbel - mastermind - zeeslag - die blokkentoren. onderuit ofzo?
Kaartspel van De Kolonisten van Catan. (Eventueel ook het dobbelspel.) Er zijn tegenwoordig twee kaartspellen trouwens, de gewone (waar diverse uitbreidingen op zijn) en het snelle kaartspel. De toren van Babel vinden wij ook leuk en Carcasonne spelen we graag. En Dan nog de klassieker Boggle, Rumikub en Yathzee.
Phase 10. Kaartspel voor 2 personen. Lijkt op skibbo of uno (een van de twee) maar dan echt veel leuker met zn tweeën. Ik heb me hier al 2 vakanties iedere avond mee vermaakt !