Even mijn beklag doen. Man is maandag ziek naar huis gegaan. Heeft oorpijn, maar met paracetamol heeft ie alleen een doof gevoel zegt ie. Vandaag is mijn dag thuis met de kindjes en hij blijft dus ook thuis! Hij is dan alleen zo zielig..... Zucht. Vind het best leuk als we samen vrij zijn, maar niet zo! Zo, nu de klaagmodus uit en bedenken wat we vanmorgen buiten de deur kunnen doen.
haha, volgens mij zijn alle mannen zo Maar oorpijn is ook wel echt heel rot! Ik lig zelf vanaf zaterdag ziek in bed en vroeg gister of die misschien kiwi's wilde halen, hij eet zelf nooit fruit dus wist niet hoe een normale kiwi voelt, komt ie met kei harde kiwi's thuis, moest ze bijna kapot zagen of had er een raam mee kunnen ingooien. Maar het was goed bedoeld Succes vandaag, en zorg een beetje voor 'm!
Ja.... Volgens mij zijn alle mannen zielig als ze ziek zijn. De één in wat ergere mate dan andere. Mijn man valt mee, maar mijn vader?? Hij is twee meter lang én breed. Maar als hij verkouden is zal heel de straat het moeten weten. Het is zelfs zo erg dat ik zei dat ik hoofdpijn had (last van migraine) en je raad nooit wat meneer toen durfde te zeggen... "Je zou mijn hoofd eens moeten voelen!" Waaaaaat??
Omdat wij het sterkere geslacht zijn Mijn vriend gaat ook altind zowat dood als ie de griep ofzo heeft. Toen ik vorig jaar de buikgriep had en dus meer boven de wcpot hing dan wat anders had hij nog het lef om te vragen wat we gingen eten..... Heb hem gezegd dat als ie wilt weten wat de pot schafte hij maar even mee moest naar de wc, kon ie het zien Geef je man een paracetamolletje en vertroetel hem maar gewoon
Ja heel herkenbaar . haha Maar oorpijn, man o man wat kan dat pijn doen! Dat is geen kleinigheidje hoor. Succes vandaag.
Haha ik heb er ook 1 die doodgaat aan een griepje. Loopt hij z'n eigen allemaal aan te stellen (de raarste dingen komen dan uit zijn mond) en te zuchten en te kreunen en dan naderhand kwam het door de koorts. Ging hij door hallucineren zegt hij dan. Ja ja hahah. Heb al vaak zat gevraagd aan hem of ik al de dela moest bellen en wat voor kist hij wilde, zo erg pffft.
Hihi, waarom denk je dat de vrouw degene is die een kind kan baren? Wij zijn overduidelijk het sterkere geslacht. Mijn man is zelden ziek, maar als hij ziek is dan is het ook drama alom!
Ach hier ook zo. ..ik was rillend van de koorts en al drie keer mijn longen eruit gespuugd op bed gaan liggen toen hij thuis kwam. Komt hij om 17.15 naar boven. ...... wat eten we? Kon hem wel verrot schoppen! Heb gekrijst haal maar patat! En laat me ziek zijn! Als jij ziek bent kom je thuis lig je drie dagen aaneengesloten op bed en roep je voor drinken en eten mij! !!!!..... geef me verdomme een kopje thee en een stukje beschuit
Gekrijst dat ie maar patat moest halen. Hahahaha zie het helemaal voor me. Hier net zo een hoor. Heb ik de griep met alles erop en eraan, hij is verkouden. En wie is er (denkt ie!) beroerder? Juist hij.. En dan om van alles vragen met zo'n zielige stem.
Helaas heel erg herkenbaar! Dan zorg je zo goed voor ze... Op het moment dat jij hen nodig hebt, doen ze lame-ass babyachtig en moeten wij maar 'mans' genoeg zijn om het allemaal zelf te doen Tja.... mannen.
Een hele tijd terug was er op discovery een programma (zoiets als Mythbusters) over mannen en pijn. Ze gingen mannen laten voelen wat een vrouw tijdens een bevalling voelt.....ze zijn nooit all the way kunnen gaan want dat trokken die mannen niet, na enige tests enz. kwamen de onderzoekers tot de conclusie dat mannen zouden sterven van de pijn als ze een bevalling moesten doen. Vrouwen zijn dus vele malen beter in staat om met fikse pijn om te gaan, lichamelijk dan want iedereen beleeft het anders. Dus.....vrouwen zijn sterker
Komt gewoon doordat wij al elke maand ongesteld zijn en daardoor al niet lekker in ons vel zitten, daar word je wel hard van Hier ook een man die bijna nooit ziek is(gelukkig!)en laatst buikgriep had. Praat me dr niet van zeg... Wij vrouwen moeten gewoon door als we ziek zijn, wie zorgt er anders voor het reilen en zeilen in huis? Dus hoor je ons niet piepen...
Ik denk eerder dat mannen gewoon wat directer zijn in zeggen hoe ze zich voelen en hier dan commentaar over krijgen van vrouwen als zijnde 'geklaag'. Vrouwen klagen misschien minder hardop, ze worden vaak wel flink chagrijnig en reageren zich als je pech hebt op je af. Wijze mannen leveren daarom geen commentaar op vrouwen die niet lekker in hun vel zitten.
Hahahaha JOEPIE, ik ben niet de enige vrouw die zo'n man heeft!!! Mijn man ligt dus nu ook met griep (lees: verkouden) in bed. Gisteravond begon hij al heeeel overdreven hard te hoesten, puffen, klagen enz. Dus was er al bang voor vanochtend. En constant opnoemen wat hij steeds voelt: heb het zo kkkkoud, heb het zo warm, pfff, puf, zucht, steun! Ik word echt geïrriteerd van dat gezeur! Zanik niet zo en ga gewoon aan het werk! 😡
Waar is de like knop Gelukkig hier een man die niet klaagt als ie ziek is en zich gewoon normaal in bed ligt en zijn eigen drinken haalt zelfs
Haha, ik heb er wel 1 die zich regelmatig aanstelt. Weken lang zeuren over pijn in zijn rug bijvoorbeeld, maar niet naar de fysio ("die aait toch alleen maar") of de huisarts gaan... Maar bij elke beweging heel sneu "auw, het doet zo'n zeer". Kon ik met de BI echt niet goed hebben, dus naar hem gesnauwd of hij misschien wou ruilen, maar dat wou hij ook niet