hallo meiden, moet ff me hart luchten. Ben nog steeds niet ongi en er zit volgens mij voorlopig ook niks aan te komen. ben nu 8 of 9 dagen overtijd. heb vorige week dinsdag 10 okt getest was toen 1 dag overtijd en de test was nega. woensdag ochtend ga ik weer een testje doen (voor de zekerheid) of raden jullie dit af xx jessey
aangezien je net gestopt bent met de pil (1e ronde 1e kindje) denk ik dat je het beste even af kunt wachten meid, en zolang je nog niet ongesteld bent er af en toe een test tegenaan kunt gooien maar je er ook vanuit moet gaan dat het even duurt voor je cyclus zich weer netjes hersteld...en dat kan als je sommige ervaringen van andere leest nogal eens verschillen, bij de 1 hersteld de cyclus zich direct (ook bij mij) maar sommige zijn echt weken soms maanden aan het wachten tot ze hun eerste menstruatie weer krijgen en zelfs dan nog hebben ze dat wel eens maanden lang heel erg onregelmatig.. dus mijn advies wacht nog even en dan wer een test ertegenaan.. succes met zwanger worden