Hallo dames, Nu ben ik afgelopen 10 oktober met 1 druppel bloed ongesteld geworden, 11 oktober was normaal en 12 oktober was vrijwel niet meer ongesteld. Was dit nu de eerste pilloze ongesteldheid? Zo kort?¿ ik had veel erger verwacht maar tja ik klaag niet! Zijn er meer dames die hun 1ste ongesteldheids ervaringen willen delen na het gebruik van de pil? Groetjes marlies
Ja bij mij ook. Heel licht en echt maar een paar dagen. Houd er rekening mee dat je de komende maanden wel eens flink onregelmatig ongesteld zou kunnen zijn! Geldt niet voor iedereen, maar bij mij zat er soms wel 50 dagen tussen! Dit heeft ongeveer een klein halfjaar geduurd.
ik heb normaal gesproken (al 9 mnd) een normale menstruatie wat voor mij inhoud 3 dgn vol (veel) bloed, en dan 2 dgn minder en bruinig.. afgelopen menstruatie had ik nog geen dag wat bloedverlies niet veel en daarna was het direct helemaal over (wel verschillende en negatieve testen waaronder later negatief bloeduitslag) maar tis dus zo ineens uit het niets veranderd dus je lichaam kan rare capriolen met je uithalen jammer genoeg
hey, ik had juist de eerste x na het stoppen superveel bloed verloren. daarna gewoon normaal. heb maar 1 maand gehad waarin ik heel weinig rood bloed had. nu heb ik nog steeds geen problemen. ben alleen vorige maand 6 dagen overtijd geweest. maar was niet zwanger. dat ontpillen duurt echt lang!
hey meiden ik was het de eerste x ook super veel zo'n 6 dagen lang wel de laatste 2 dagen iets minder.
Dat dacht ik dus ook te krijgen veel bloed enzo, maar 1 dag echt ongi en dan niets als een beetje bruinverlies... rara.. vind het maar vreemd allemaal.
Ik ben na het stoppen in augustus met de pil netjes op tijd ongi geworden en idd, precies zoals jij zegt. 1 dag heftig en de 2de dag was het al minder en de 3de dag niet meer. Vond het ook heel opmerkelijk, maar er zijn er meer die dit hebben.
Hallo, Ik had me ook op het ergste voorbereid, maar mij viel het ook mee. Ik heb wel een paar daagjes bloedverlies gehad, maar niet te vergelijken met voor de pil. Mijn cyclus was ook maar 26 dagen, daar stond ik ook wel even van te kijken. Ik wacht nog even met juigen want ik hoor van verschillende meiden hier dat het daarna alsnog heeeeeel lang kan duren. Als ik dan toch nog niet zwanger ben, doe dan maar regelmatig en 26 dagen..... Liefs Jody
ik zit nu in mijn tweede ronde eerste ronde gewoon normaal ongie na 42 dagen. Nu heb ik de afgelopen dagen bruin verlies gehad heel licht en verder niets zou dit mijn ongie geweest zijn was nu na 48 dagen zou ik dit mee moeten tellen? liefs
Bij mij duurde het erg lang voordat ik eindelijk ongi werd, maar ik was het, toen het eindelijk kwam, ook kort en heel weinig. Bijna alleen maar bruinige afscheiding... Ongeveer 3/4 dagen, maar hoefde bijna geen maandverband, kon het met een inlegkruisje af!
hoi marsab, ik kon het ook met een inlegkruisje af en ben jij daarna weer ongie geworden na hoeveel dagen en was het toen weer normaal of was het de laatste ongie dat jij het net zo had? liefs
Hallo, Ik ben nu ongesteld 1e keer na het stoppen met de pil, keurig na 28 dagen. Het begon een beetje bruinig, nu mega ongesteld! Maar mij hoor je niet klagen als het keurig met regelmaat blijft komen... groetjes
De eerste keer duurde het 8 wkn voordat ik "ongi" werd, tenminste, ietts wat er voor door moest gaan . 3 dgn wat bruin verlies. Was die keer daarna "gewoon" ongi netjes na 29 dgn. Hopen dat het zo blijft, of niet natuurlijk knufje daantje
Dit was mijn laatste ongi die ik heb gehad! Dus ik hoop dat mijn volgende eerder komt dan na 52 dagen en wat helderder is. Maar het mooiste is natuurlijk dat hij helemaal niet meer komt!
Ik had 2 dagen te vroeg al veel bruinverlies dat duurde een dag en daarna werd ik echt heel erg heftig ongesteld veel meer bloed dan "normaal"... mij hebben ze dan ook verteld omdat je een echte eisprong hebt gehad dat je dan meer ongi zou moeten zijn dan dat je de pil slikt... maar ja das horen van natuurlijk...
De eerste keer (na het stoppen met de pil) had ik een cyclus van 28 dagen en gewoon normaal ongesteld, 4 dagen. Nu de tweede keer had ik een cyclus van 32 dagen en een hele korte ongesteldheid, amper 2 dagen (na 4 dagen overtijd). Dit zal allemaal nog wel verband houden met het ontpillen... ik hoop alleen dat het de volgende ronde raak is, maar wie niet! Succes allemaal. Gr. Elma