Ik sta voor een raadsel, misschien dqt jullie het weten. In juni miskraam gehad, daarna menstruatie en nu zwanger! Helemaal blij maar het gekke is dat ik 8 dagen geleden dus negatief teste, weliswaar andere test, maar dat de digitale CB nu zwanger 2-3 weken zegt. Hoe kan dit?
Kan toch ? Misschien zou je 4 dagen geleden wel 1/2 weken hebben getest. Vind het niet zo heel gek , gefeliciteerd hoor !!!
Van welk merk was je eerste test? Op dit forum lees ik wel eens over andere merken die niet goed zijn...
Dank je mjs! Jij ook gefeliciteerd! Vorige testen waren van t kruidvat, niet die 2 voor 5 maar waar je overheen moet piesen; )
Dat kan hoor, dan maak je gewoon snel HCG aan, wil niet zeggen dat je zwangerschap ook al zover is. Maar als je uit gaat van 2-3 weken zit je nu tussende 4 en 5 weken en dat zou wel weer kunnen kloppen. In ieder geval je bent zwanger, meid geniet ervan en alvast gefeliciteerd.
Ik heb in mei een cb gedaan en was toen 1-2 weken .. terwijl ik erna nog z tests negatief.. weet nu nog steeds meit 100% te zeggen of het een vmk was of dat die cb digital niet te vertrouwen is . Gefeliciteerd !