Hé kwam even kijken of je al in de verleiding was geraakt om te testen, maar niet dus Morgenochtend dan maar afwachten, spannend hoor!
Sorry maar gister geen tijd gehad om naar de kv te rennen. Ik heb vanmorgen getest en er verscheen meteen een lichtroze streepje. Ik hem er een foto van gemaakt terwijl hij niet eens is opgedroogd kreeg ik hem erop Normaal moest ik eerst wachten dat ie opgedroogd is. Hoop dat jullie hem ook zien.
o die is een beetje van veraf. fotos openen op mijn computer in veel groter venster hier nog een dan hopelijk is die beter te zien.
Fleurtje, is ie in het echt roze? Hij lijkt grijs namelijk. Als dit een test van zwangerenkids is zeg ik gefeliciteerd. Ik had ook zo'n test, en meteen een kv erachteraan gedaan, die was veel duidelijker!
Ik zie het streepje meis! Ik denk dat je zwanger bent, dus wil je voorzichtig felicteren, zou toch graag een kv-testje of ander testje zien want ik kan het niet zo goed beoordelen aan de hand van deze test. Ik vind namelijk de afleesbaarheid van de dipsticks lang niet zo goed als die van andere testen. Ik sluit me aan bij Deelight, voorbeeld spreekt voor zich denk ik.
En zo ziet ie eruit nu die is opgedroogd, kan je ook beter zien dat ie even dik is als controlestreep.
Nou heb ik natuurlijk me hele weekend volgepland. Maar vanmiddag gaat de kruidvat bij ons open dus ik heb vriendlief gevraagd of ie de testen van kv2v5 mee wil nemen voor me. Dus wordt vervolgd morgenochtend
Ja zou ik inderdaad even doen. Ik twijfel nog over te test. Heb je er geeneen in daglicht? Wat meet recht van voren? Met macrostand?
Nee ik krijg hem er niet anders op anders wordt ie overbelicht want me camera flist automatisch en die kan ik dan niet uitzetten Maar kan ie ook vals positief zijn als er meteen een streepje komt? Nou ga morgen gewoon nog een van de kruidvat tegenaan gooien dan weten we het zeker.
Ik ben ook nog niet helemaal overtuigd meis al zie ik echt wel een streepje, ook omdat je toch al een tijdje lichtje streepjes hebt en inmiddels al 6 dagen overtijd bent. Je kunt ook bij de apotheek gewoon een eigen merk test halen, deze zijn net zo gevoelig als die van de kruidvat en bij mij was deze nog ietsje duidelijker. Je kunt de flits ook uitzetten als het goed is hoor Hij staat nu waarschijnlijk op automatisch. Ik heb nog nooit gehoord van een vals positieve zwanger & kids test, wel van sensitest.
Nee ik snap het. Ik wil wel met ochtendurine testen omdat ik dan iig de meeste HCG zou moeten hebben. Dus ik zal morgenochtend nog een keer testen met zwanger&kids en kruidvat.
Nou meis, ik heb wel goede hoop voor je hoor en ik zie ook echt wel een streepje. Ik wilde je niet ontmoedigen hoor meis. Ik hoop dat je morgenochtend een mooi roze streepje zal zien. Als je deze nu al ziet op de zwanger & kids test, dan zal je deze zeker morgenochtend op de Kv-test zien. Mijn duimen draaien en ik ben erg benieuwd!
Ik zie een streepje, maar vind het een donkere foto, waardoor het streepje grijzig oogt een foto iets dichterbij zal duidelijker zijn (misschien buiten maken) ik duim voor je Je kunt best in macrostand fotograferen, dat doe je met het tulpje op je camera.. dan flitst die ook niet
Hey meis, weet jij zeker dat je al 6 dagen overtijd bent? Kan het misschien zijn dat je cyclus toch langer is en je nu te vroeg test? Ik vind je testje van vanochtend namelijk wel hoopgevend en als hij binnen de tijd verscheen en roze is, verwacht ik dat jij morgenochtend op de kv gewoon een licht maar duidelijk positieve test in handen hebt meis.
Nou ik heb 10 augustus positieve ovulatietest gehad. Toen ben ik ervan uitgegaan dat ik dan 24 augustus me NOD had. Me banner klopt niet ben nu 5 dagen overtijd (1 dag verschil haha ). Of heb ik dan verkeerd gerekend?