Ik ging er iig vanuit dat de ovutest positief was. Teststreep was even donker en aan de zijkant donkerder dan de controlestreep. Dag daarna was ie lichter, paar dagen daarna heel licht teststreepje.
Het kan zijn dat je eisprong 2 dagen na de test is geweest (ik heb meestal 2 dagen mijn eisprong een positieve ovulatietest, soms 1 dag er voor) dan kan het nog eens dat de innestelling iets later is geweest (ergens tussen 4 en 10 dagen begint de innestelling) dan begint de HCG-aanmaak ook later maar... ik vind je testen positief, want de matcare-casette blijft echt sneeuwwit als je niet zwanger bent Morgen met ochtendurine (even bewaren) een kruidvatje of een digitale die met indicator heeft minder HCG nodig dan de niet/wel zwanger, die zou ik doen als ik jou was Ik blijf duimen voor je
Meis, Ik zou nog gewoon even blijven door testen. Zolang je niet ongesteld ben. Of die van Clearblue pakken waarop staat zwanger of niet zwanger. Succes!!
Het kan inderdaad dat je een late innesteling hebt gehad Ik hoop dat je andere testjes hebt weten te krijgen en morgen een mooie posi test in handen hebt meis. Ik duim voor je
Oke dat kan dus allemaal wat later zijn. Goed dat ik dat weet. Nou wij dachten dat de kruidvat open was maar niet dus, helemaal geen winkels open! Dus geen nieuwe test te pakken weten te krijgen. Morgen dus nog maar even met zwanger&kids proberen. En dan uit me werk hopen dat de winkels nog open zijn. Was net naar verjaardag en toen zei me schoonzus wat zie je er goed uit, je hebt alleen een wat dikker gezicht ben je zwanger? Ik laat jullie weten hoe die morgen is.
Blijft je temp trouwens als je zwanger bent ook stijgen? Ik had vanmorgen 37.1, daarvoor zat ik telkens rond de 36.8 iig niet hoger. (Begin van cyclus rond de 36.2)
Hey Fleurtje, ik ben geen expert in het tempen, maar ik heb gelezen dat je temp wel hoger blijft als je zwanger bent, zo rond de 37 graden. Heb je al getest?
Fleurtje ik temp wel bij zwangerschap blijft je temperatuur idd iets hoger door de HCG-aanmaak Ik ben benieuwd naar je test (je zou toch een zwanger & kids test doen?) Leuke opmerking van je van je schoonzus
Ja vanmorgen getest, weer tweede streepje, wel licht. Ben nu op me werk dus zal vanavond even proberen foto te maken als het lukt. Ja grappige opmerking
Gefeliciteerd! Ik testte de eerste keer ook met de Mat Care casette en de test bleef wit. Gedesillusioneerd ging ik terug in bed en na een diepe slaap haalde ik de test (3 uur later) uit de prullenbak en stond er een heel vaag lijntje. Ik dacht ook aan een indrooglijn, maar heb de volgende dag met KV gestest. Die was positief, zie mijn banner.
Hoop dat het ook zo voor mij uitpakt. Ik ben er alleen nog niet aan toegekomen om naar de kruidvat te gaan en vandaag ook pas half zeven thuis dus weet niet of ie dan nog open is. En de drogist gaat ook om 6 uur dicht.
Nou ik kan geen foto maken want me fototoestel is leeg. Maar er staat zoals elke ochtend een streepje Ben nu alleen elke keer teleurgesteld dat er geen knaller staat. Maar kan je die van de kruidvat ook online bestellen ofzo ik ben elke x net te laat thuis dan zijn de winkels al dicht.
Fleurtje jammer dat je geen andere testjes hebt kunnen halen meis. De testjes zijn niet online te koop, dus je zal ze helaas toch moeten halen. Is het streepje wel donkerder geworden? Ik weet niet waar je woont, maar hier hier is er altijd wel een apotheek open en daar kan je ook prima eigen merk testen krijgen die heel gevoelig zijn.
Ja ik vond hem op zich wel goed te zien vanmorgen en hij was echt roze maar nog wel licht en zag hem eigenlijk gelijk al Maar nu ben ik natuurlijk wel een expert geworden in streepjes zien. Maar hij is alleen heel raar opgedroogd dus het streepje is meer een vlek geworden. Maar hoop dat hij morgen nog donkerder is Ja bij mij dus tot 6 uur dacht ik en ik dacht ga ff snel naar de drogist maar die was dus ook al dicht.. om 5 uur al.
hey dames sorry dat ik zo lang niets heb laten horen. Ik heb besloten zaterdag pas weer te testen. Dus dan laten ik het weten. Nog geen ongi, krampen in onderbuik en eigenlijk verder geen klachten. Dus tot zaterdag.
ja spannend! Weet jullie miss hoe je moet rekenen hoelang je al zwanger bent? Ik heb 20 juli me eerste dag van me laatste menstruatie gehad. Nu heb ik 10 augustus positieve ovutest gehad. Dat is precies 3 weken na de eerste dag van menstruatie. Moet ik dan tellen vanaf 20 juli, of moet ik daar een week vanaf trekken omdat ik ipv 2 weken, 3 weken na eerste dag van de menstruatie eisprong heb gehad, dan zou ik dus 5 weken zijn. of moet ik rekenen dat ik nog maar 3 weken ben?? Snappen jullie me verhaal nog
zwangerschap wordt berekend vanaf de 1e dag van de laatste menstruatie.. Dus dan zou je vanaf 20 juli in jouw geval moeten rekenen