Matcare Midstream ovulatietest en MK

Discussion in 'Miskraam' started by silly29, Jan 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. silly29

silly29 Actief lid

Dec 22, 2009
    272
    0
    0
    Hallo Allemaal

Ik heb een MK gehad op 11 januari helaas....Nu ben ik de 18e voor nacontrole naar het ziekenhuis geweest en alles was gelukkig schoon en alles zag er goed uit gelukkig. Toen heeft ze ook gelijk bij de eierstokken gekeken en ja hoor er waren alweer eitjes aan het rijpen in de eierstokken en sommige eitjes waren al 4 mm en ze moeten 2 cm zijn tot dat ze springen....Ik vroeg hoe lang duurt dat ongeveer nog dan en zij had gezegd ongeveer een week a anderhalve week.....Nu ben ik dus zaterdag 23-01-2010 begonnen met ovulatie testen omdat ik dacht dat is wel mooi 12 dagen na mijn mk beginnen en ja hoor twee dikke duidelijke strepen op de test...Nu ben ik helaas vrijdag niet begonnen want hij is zeker weten ook vrijdag positief geweest maar goed dat weet ik dus niet meer omdat ik toen niet getest heb......Nu teste ik vandaag dus zondag weer en nu ook wel 2 strepen maar niet zo duidelijk meer als gister maar ze staan er nog wel, alleen hij is niet zo donker meer als gister....Nu hebben we gister geklust, is het dan nog wel op tijd?
    en vanavond klussen we ook nog wel maar is er dan nog wel kans of zijn de kansen voor deze maand al voorbij...

wat zijn jullie meningen hierover
    groetjes silly

2. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik denk dat het nog wel op tijd was... ik hoop het voor je dat het zo snel weer raak mag zijn en dat het kleine beebje mag blijven zitten!

3. silly29

silly29 Actief lid

Dec 22, 2009
    272
    0
    0
    hallo Surf

Ik heb net weer getest met een ovulatie test en weer het zelfde resultaat als gisteren....Weer een streep wat best wel duidelijk is.....Kan dit zelfs nu nog dik positief zijn.
    ik snap het niet meer.
    Groetjes silly

Share This Page