hele kleine witte vlokjes.. bloeden is gestopt, wie kent dit?Snap em niet meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door Brig22, 24 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brig22

Brig22 Actief lid

5 dec 2009
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

ben ik weer.. ik zit nml met een vraagje.

Ik heb deze week getest, zwanger! Had alle symptonen en ook die gekke witte dingetjes, vlokjes (zie ze niet als ik plas maar, ja sorry.. wel als je je vinger erin doet) tja je moet wat... om t te ontdekken:)
    Vrijdag begon in met bruin, was later weer over. Zaterdag begon ik helder rood te bloeden, hield tot vandaag aan met hele lichte krampen. Gisterflinke stolsels. Een vriendin van m'n moeder zei dat zij heeel erg bloede ook met stolsels en toch zwanger was.:(

is t over en zie ik weer witte vlokjes.. en heb ook weer een honger gevoel in t midden v m'n buik.. heel vreemd.. verder lichte kramp in buik en liezen zoals bij zwangerschap.

Wat is dit nou.. maak ik mezelf gewoon gek? Of kan t misschien toch nog? IK ben ook zo rustig.. dat snap ik ook niet.. ik had verwacht hel verdrietig te zijn..:(

Wie helpt me met rustig slapen gaan haha

liefs,
    Brigitte

2. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Ik denk dat als je stolsels verliest dan het dan niet echt goed is.
    Ik heb zelf een miskraam gehad 2 weken geleden en dat was met stolsels en krampen.......... als je het zeker wil weten zou ik een vk bellen.

Liefs

3. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Je heb wel dezelfde gedachte als mij, ik heb nu ook zoiets van ik kan wel zwanger worden.......

4. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Misschien eerst een testje nog doen? kijken wat de test zegt? Als de test lichter is dan kun je ervan uitgaan dat t fout zat... en idd stolsels klinkt jammer genoeg niet zo mooi.. zou anders sowieso ff de vk bellen, misschien is t wel handig om een echo te laten maken om te kijken of je baarmoeder weer schoon is... of of er nog wel iets zit.. sterkte meid, misschien komt t verdriet later nog..

5. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    een testje zal je nu niet veel duidelijk maken, als het een miskraam is geweest test je waarschijnlijk nog steeds positief op de hormonen van je zwangerschap.
    Als je echt duidelijkheid wil is een echo denk ik de enige oplossing. Dus bel je VK, vertel dit verhaal en vraag om een echo. Hopelijk zie je een kindje en anders zien ze wel of je baarmoeder leeg is of niet.

Sterkte ermee!

6. Brig22

Brig22 Actief lid

5 dec 2009
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden voor de reacties.

Heb vandaag de HA ass. gebeld en die zei toch af te wachten.. idd moet ik er vanuit gaan dat t een mk is geweest.. dat dacht ik zelf ook al, maar ja je houdt toch altijd soms tegen beter weten in, hoop. Aangezien ik toch nog die vlokjes heb gaf ze mij toch aan te wachten en anders eind deze week toch weer een test te doen..

Nou ja, en anders maar denken dat je na een miskraam wat meer vruchtbaar bent:). Had een klein aantal mensen die dicht in de buurt stonden verteld, toch fijn om er ff over te kunnen babbelen, misschien wat snel verteld maar toch is t nu wel fijn.

Liefs

Deel Deze Pagina