Hoi allemaal, ik zit met een vraagje.. ik werd gisterochtend wkker met opgezette borsten en later op de dag kreeg ik wat bruinig/rozig bloedverlies. Later in de middag was t over, ook s'nachts. De Vk nog gebeld die zei dat t heel normaal is om wat te bloeden en dat t vaak schonen is van je lijf. Nu heb ik vandaag echt wel meer bloed, ook wat roder.. al (klinkt wat vreemd) ruikt t niet echt naar ongesteldheidsbloed.. Ook heb ik nog steeds vlokjes.. een soort heeeele kleine stukjes die uit m'n vagina komen. DIe had d ik ook toen ik zwanger testte. Mijn vriend zegt dat ik me niet druk moet maken omdat t niks hoeft te zeggen.. Heb ook eigenlijk geen last van krampen ofzo.. ja heel licht maar die had i vorige week ook al. Ik hoor graag of jullie dit al eerder hebben gehad en of t dan goed of slecht afliep liefs
Hoi, Ik heb het met deze zwangerschap de eerste 3 maanden veel bloed verlies gehad en ook met vlokken en krampen. En niet elke dag en ook niet de hele tijd door. Ik was zelf ook heel erg onzeker ook omdat ik voor deze zwangerschap 1 miskraam en1 buitenbaarmoedelijke zwangerschap heb gehad en dat ging ook zo. Niets is zeker tijdens een zwangerschap en daar kan ik over mee praten. 2 niet goed af gelopen en 1 wel ik ben nu 34 weken zwanger dus dat wil ook wat zeggen. Vanwege de miskramen sta ik onder controle van gynocoloog en zat dus echt elke week in het ziekenhuis om te kijken of alles goed ging met de kleine en elke keer zagen we weer het hartje en ik kan zeggen dat is echt een opluchting. Ik hoop voor je dat het goed af loopt. En 1 tip als je echt onzeker ben vraag dan aan je vk of ze een echo maken en neem niet genoegen met het antwoord nee want spanningen zijn niet goed tijdens je zwangerschap.
Bedankt meiden voor jullie reacties! Ik vrees t ergste maar hou toch een heel heel klein beetje hoop (tegen beter weten in misschien). Ik had gister een feestje wat ik echt niet af kon en wilde zeggen dus ik ben gegaan.. ondertussen werd t bloeden erger en kwamen er stukken uit (sorry) dus ik denk dat t over is, gister nog wel vlokken. Heb lekker ff kunnen kletsen met een aantal moeders (ouderen) Er was er eentje bij die aangaf hele heftige bloedingen (dat t zo langs je benen naar benee loopt, en ook met stukken) maar toch was ze zwanger.. ze heeft dit zo 2 keer gehad. Nu zeg ik niet dat ik deze mazzl ook ga hebben maar goed t is toch weer een gegeven. Oh en ze gaf me een goeie tip... geen tampons in.. wist ik veel maar echt maandverband want anders blijft de wond van binnen misschien open gaan.... tja je moet t maar weten. De vk gaf aan toch even te wachten tot na t weekend en t bloeden goed n de gaten te houden. By the way.. als je een miskraam hebt moet je dan ook geen last hebben van hefite krampen? Ik heb t idee dat t gewoon een menstruatie is... Goed idee om misschien toch ff een echo te laten maken.. maar kan je dat al zien dan? Liefs Brigitte sorry voor t lange verhaal maar moet ff kwijt
Hoi Brigg22, op de echo kunnen ze zien of je al "leeg" bent. Een miskraam met jouw termijn hoeft niet een heftige bloeding en veel buikpijn te geven hoor. Als je het niet vertrouwt, gewoon even de verloskundige bellen denk ik.
hoi hoi, ik had ook geen krampen bij mijn mk, ik was 9+3 weken zwanger en het vruchtje was met 7-8 weken gestopt met groeien.... dus het hoeft niet perse samen te gaan met krampen... ik hoop voor je dat het kleine beetje hoop nog waarheid wordt... (bij deze zwangerschap heb ik tot 10 weken regelmatig heel flink bloedverlies gehad, maar het was een hematoom en ik ben nog steeds zwanger...) sterkte!