Ik zit ff in een dip Het voelt alsof ik een kater heb. Flinke hoofdpijn en erg chaggie. Vanmorgen ongesteld geworden. Heb het even gehad met zwanger worden en mijn lichaam. Wat kan die mij voor de gek houden zeg! Sinds de MK van aug 2008 wil het ff niet meer met mijn lichaam. De kiloos van die "zwangerschap" zitten er nog aan en niets meer van kleding past of staat leuk. Ik kom voorlopig ff niet meer op deze site. Ik ga het even proberen naast mij neer te leggen, zwanger worden. Was er misschien wel teveel mee bezig. Zo, even een klein klaag berichtje. Alle anderen succes met zwanger worden. Groetjes Bikkel.
ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt..en misschien is het dan op dit moment het beste om er inderdaad niet zoveel bij stil te staan! sterkte... liefs nance
Hallo Bikkel, Hopelijk ben je weer gauw van je dip af en zit je wat lekkerder in je velletje, sterkte ermee.
Lieve Bikkel, Helaas is dit ook voor mij heel herkenbaar. Ik heb ook in augustus een mk gehad. Ik heb morgen/overmorgen mijn NOD, als het nu niet raak is, ga ik ook even van alle forums weg. Ben er klaar mee.... Ik wens je heel veel succes.... En hoop dat het snel lukt Dikke knuffel..
He bikkel, meisje toch, spijtig te lezen van je miskraam. Kop op hoor, op een dag zal het jullie ook weer lukken en verloopt het wel allemaal goed. Klagen mag je altijd, als het je goed doet, vooral doen! Heel veel sterkte, en jij ook succes. Knuffel yach