Positieve ovulatie test?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by gimena, Feb 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

als je een postieve ovulatie test heb laat het op deze form weten!
    en vraagjes zijn natuurlijk ook welkom :D

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

wat bedoel je precies meis? of we een voorbeeld hebben van een positieve ovulatietest? ik heb 2 dagen geleden een positieve ovulatietest gehad ( zie album)

liefs

3. gimena

gimena Niet meer actief

jah dat bedoel ik!
    is de mijne nou positief?

4. SeaShell

ik vind de jouwe zeker positief hoor ( de foto is wat wazig, maar zoals ik kan zien zeker positief)

flink klussen dus :D

liefs

5. gimena

gimena Niet meer actief

jah hij is van gister.maja me mannetje was er niet :S
    wat nu?

6. SeaShell

gewoon doorklussen..

als je een positieve ovutest hebt wil zeggen dat je binnen 24-48 je ei hebt..
    dus als ie gister positief is, dan zou je vandaag of uiterlijk morgen je ei hebben ;)

7. gimena

gimena Niet meer actief

whaha :D grrr nog een uurtje wachten dat me mannetje er is :p
    :oops: :)

8. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    :) veel plezier!

Weet niet of er in m'n album nog ovutesten staan van voor m'n zwangerschap, effe checken...

edit: jep, ze staan er nog in. ;) Ze zijn van matcare by the way.

jouw ovutest is volgens mij ook posi hoor!

9. gimena

gimena Niet meer actief

heeey meisie:D

zal even kijken na je album :D
    hoe gaat het met je?
    xxx

10. SeaShell

die van jou van matcare waren op de test wel positief ( de onderste ovutest uit de reeks ovutesten onder elkaar) :D

11. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Heel goed, dankjewel! :D

En met jou?

@daantje: ja, dat was de eerste ronde dat ik ovutesten gebruikte, ik schrok ervan dat het zo duidelijk was!
    En meteen zwanger geworden toen, na 2 jaar. :D

12. gimena

gimena Niet meer actief

jah goed hoor:D zit lekker op me gemak nagels zetten:D
    en lekker rond neuzen op de site

13. ikbenkate

ikbenkate Lid

Jan 19, 2009
    82
    0
    0
    Dag meiden,

Even een vraagje...ik heb al een week twee strepen maar niet dikker dan de ontrole streep en dan weer minder ...klopt het dat het na je ei evengoed twee strepen komen die dan minder worden?
    misschien was ik wel te laat met testen?

alvast bedankt...enne succes met klussen! :)

14. SeaShell

Als de teststreep even donker is dan de controle of de teststreep is dikker dan de controle, dan heb je binnen 48 uur je ei, daarna worden de teststreep erg licht of verdwijnt ( zie album) alleen die troep kruidvat ovutesten bleven bij mij alle dagen positief..

15. moeder overste

Jan 31, 2009
    7
    0
    0
    Social worker
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal,

Ik zit jullie berichtjes te lezen en vooral jullie albums vol bewondering te bekijken. Werkt het zo goed met ovulatietesten?! En wat bijzonder die echo's......
    Ik heb nu voor het eerst ovualtietesten gekocht. Ik vraag me alleen af of ze allemaal hetzelfde werken. Ik heb ze bij babyboomshop gekocht. Zijn die van hetzelfde merk of soort als die van jullie? Ik hoop het wel, want zo te zien, weet ik dan eindelijk wanneer ik ovuleer. De ene keer heb ik nl een cyclus van 40 dagen dan weer van 50. Dus ik ga op hoop van zege!

Groetjes Agnes

16. moeder overste

Jan 31, 2009
    7
    0
    0
    Social worker
    Noord-Brabant
    Daantje, nu maar hopen dat het raak is na zo'n positieve test. Sapnnend hoor. Sukses met de komende 2 weken!

Groet Agnes

17. SeaShell

Hey agnes, we hopen over 2 weken positief te testen, we shall see :). De babyboomtesten werken hetzelfde als de sensitesten die ik nu heb. Je moet ze titaan het max lijntje 5 sec onderdompelen in urine ( je moet 2 uur vantevoren weinig hebben gedronken) en dan wachten of ze teststreep net zo donker of donkerder wordt dan de controlestreep, is dit zo, dan heb je na 24-48 uur je ei. Ik zou wel aanraden dat als je lichte streepjes krijgt om 2 keer per dag te testen zodat je je ei zeker niet mist. Zoals je in mijn album kunt zien had ik op de dag van de positieve ovutest op 02-02 om 11.30 positief getest en s avonds wad hij al weer negatief, dus als ik alleen s avonds getest zou hebben had ik hem gemist. Sommige testen s morgens negatief en hebben dezelfde avond een knaltest, vandaar. Liefs Daantje

Share This Page