Hallo dames Hopelijk zijn er meer dames die hetzelfde dilemma hebben als ik. Ik werk fulltime en ben elke dag om 8uur de deur uit en rond half 6 weer thuis Vorige ronde heb ik 2x per dag getest. Ochtend was omo wit en avond had ik knaller. Mijn testen lopen dus niet echt op. Of helemaal niet eigenlijk Wanneer doen jullie de ovutesten? Ik begrijp dat ochtendurine niet goed is maar een dipstick op het werk doen is nou ook niet ideaal. De andere trouwens ook niet omdat je toch wachttijd hebt. Dan maar alleen avond doen? Ben alleen bang dat ik dan mijn ei ga missen als ik maar zo een korte piek heb. Hoe doen jullie dat? ??
Ik deed het wel op het werk. Vaak in de middag (rond. 4 uur). En als hij dan donkerder werd 's avonds thuis ook nog een keer. Ik zorgde er altijd voor dat ik mijn tas even meenam naar het toilet om hem daar weer in terug te stoppen.
Klinkt stom maar ik neem een klein potje mee die ik in mn tas heb en een dipstick, dan test ik rond 11.30 uur op werk en als ik thuis kom rond 1700. Op werk doe ik die dipstick terug in de verpakking en kijk ik 10 min later even snel stiekem in het zakje hoe het ervoor staat Het is wel irritant, maar had in het verleden moeite om m'n piek te vinden dus wil hem niet zomaar missen. En idd, laatste keer op werk ietsje duidelijkere streep en thuis om 17:00 een knaller.
Terug in het zakje doen is idd wel iets maarhoe krijg ik dat potje mee haha Ik zit praktisch langs het toilet en neem nooit tas mee dus da krijg ik zeker vragen. Ken mijn collega hihi. En zit met vrijwel alleen mannen op kantoor dus dat helpt ook niet.
hahaha ik zeg tegen mn collega's (geen mannen) dat ik ongesteld ben en geen zin heb om mn tampon te laten vallen 😂 Dat kleine potje spoel ik goed om bij de kraan en ja, dan gaat ie gewoon weer het tasje in haha
Of je zegt gewoon als je een opmerking krijgt: het is de tijd van de maand.. Mannen worden daar al ongemakkelijk van hoor en je zal geen vragen meer krijgen
Haha ja idd!! Maar werk daar al ff en heb dat nooit gedaan. Ik ga even nadenken. Misschien klein potje regelen die in zak van het vest kan of zo. Of plastic zakje hihi
Zo deed ik het ook, maar meestal rond een uur of 10. Bij twijfel nog een keer 's middags. Had ook plastic bekertjes mee in mijn tas en die nam ik mee naar het toilet.
Hahah een zakje. Hilarisch. Ik zou ook alles uit de kast trekken hoor. Sorry maar ga geen piek missen omdat klaas en piet aan het bureau zitten. Denk wel dat als je met vrouwen werkt dat zij alles sneller zien dan mannen. Mannen denken echt niet zover door denk ik.
Nou voila mijn collega is wel heel scherp.. Als ik x paar haren van mn trui afpluk van de katten is het binnen 19sec if hij moet helpen hihi Wel heel gezellig zo een collega overigens maar wel lastig dat die zo alert is. Eigenlijk als ik test als ik thuiskom is het ook prima denk ik? Op het werk kan ik toch niks met mn ei doen haha
Ik test altijd in 18:00 savonds als ik thuiskom. Als ik op m'n werk wil testen neem ik een dipstick mee en zo'n plastic bakje van OB waar je drie tampons in kan doen. Die pas gewoon in je broekzak of zak van je jasje of vest. Je hebt maar een klein beetje urine nodig, het werkt voor mij prima. Daarna was ik hem om met water en zeep.. En gaat ie terug in mijn zak!
Voor de geïnteresseerden haha heb het zakje fenomeen getest en eigenlijk prima te doen Heb boterham zakje gepakt en beetje opgerold. Daarna in de wasbak gelegd en dat bleef liggen test erin en hoppa. Hij was geldig hahaha. Zakje daarna in prullenbak natuurlijk. Misschien x op werk testen
Ik deed het dan ook altijd op het werk. Ik stak er eentje voorzichtig in mijn broekzak en liep dan naar de wc. Het nadeel is dat je een paar minuten moet blijven wachten voor het resultaat. Na afloop gooide ik hem gewoon in de maandverband emmer.
Hier ook iemand die daar lang over heb zitten puzzelen... Hoe gaan we dat doen..... Ik deed het uiteindelijk als volgt, pakte papieren bekertje sneaky bij koffiezet apparaat ( op weg naar de wc). En ik deed vaak de dipstick in me sok / laars... Ik zorgde er dus voor dat ik smorgens dus lange sokken aan deed, en niet van die enkel sokjes... Snel naar de wc, in bekertje plassen, ding er in, en even wachten.... Succes!!!!!
Weet niet waar jullie de jassen hebben hangen op het werk...bij ons in de gang...waar ook de toilet is...mocht dat bij jou zo zijn..dan doe je potje plus test in je jaszak ga je naar de toilet vis t even uit je jaszak.
Ik deed het ook op het werk. Wij hebben ook van die wegwerpbekertjes in de kast staan. Gebruikte die en had dan een plastic zakje in mijn zak waarin hem dan deed. Na een paar minuten checkte ik het even snel. Bekertje gooide ik in dezelfde prullenbak als de doekjes waarmee ik mijn handen afdroog. Succes!
Omdat ik nu ga twijfelen of ik het concept van ovulatietesten wel goed snap: waarom test iedereen op zijn werk? Je kan toch ook gewoon thuis testen? Ik doe het 's avonds en ik werk ook fulltime.. Snap ik het niet?
Omdat je van het een op het andere uur een positieve test kan hebben. Zo kan je om 12 uur smiddags nog negatief testen en 17:00 een knaltest zien. Tenminste dat is hoe het bij mij gaat. Sommige mensen hebben dik 2 dagen een knaltest en andere maar een halve dag.
Ik snap het potjes verhaal niet. zelf testte ik om 12 uur en 20.00 uur. Op het werk stopte ik de ovu test in m'n zak. Plassen deed ik gewoon op de stick. Dop er op ( dan was hij gewoon droog) andersom in de verpakking terug, in m'n Kontzak en dan moffelde ik hem in m'n tas weg bij het bureau( beetje rommelen en dan erbij mikken) niemand die iets in de gaten heeft.