Ik heb de testen vanmorgen uit pure wanhoop (en boosheid) allemaal in de prullenbak gegooid. Maar ze waren echt positief hoor; heb verschillende mensen laten checken. Gr Mabelle
Hopen dat het snel vrijdag is. Heb je al een afspraak gemaakt, misschien zeggen ze anders als je vrijdag belt, dat ze pas na het weekend plek hebben.
Hoi, ik moet vrijdag de gyn bellen. Die dacht ook dat ik misschien te vroeg getest had. En ja hoor toen kon ik het weer niet laten en ben ik naar het kruidvat gereden ! Je raad het al: negatief Dit is zo frustrerend, dan ga ik zo twijfelen aan mezelf. Nou laat ik me echt niet meer gek maken hoor, ik ga gewoon menstrueren; weet alleen nog niet wanneer....... Wel heel erg bedankt voor jullie medeleven hoor Dat doet me goed. Groetjes Mabelle
Ben je al bij de HA geweest Mabelle, of was je inmiddels al weer ongesteld geworden. Hoop nog steeds voor je, dat je gewoon zwanger bent. Laat je even weten hoe het met je gaat?
Hoi mama van Maud, ben vrijdagavond ongesteld geworden... Was er eigenlijk wel blij mee. De gyn had vrijdagmiddag nog gezegd dat ik het toch nog allemaal even moest afwachten, maar daar werd ik weer zo onzeker van. Dus we gaan gewoon weer positief de volgende ronde in Lief hoor; dat je er aan dacht, dank je wel! Groetjes Mabelle enne... volgende x wacht ik wel tot na mijn nod met testen!
Wat jammer, maar na zolang in onzekerheid te hebben gezeten, kan het ook een opluchting zijn, dat je lichaam gewoon doet, wat het moet doen he. Op naar de volgende ronde...
die matcare testen moeten eigenlijk gewoon uit de handel, hoevaak ik de afgelopen dagen wel niet heb gelezen of positieve matcare testen terwijl andere negatief zijn... heb ze zelf ook gehad, en uit eigen ervaring had ik destijds al zoiets van wat een k*t testen zeg... tuurlijk bij de 1 die idd zwanger is zal die goed zijn geweest maar het gebeurd (lijkt wel) dat het steeds vaker gebeurd dat die posi is daar waar andere negatief blijven.. balen dat je zo in de rats gezeten hebt meid, kan me je gevoel heel goed voorstellen dat je dat lichte streepje zag, heb het zelf ook gehad dat ik dacht van yes eindelijk, maar net als jij nog meerdere tests er tegen aan gegooid die uiteraard ook nega waren succes en dat de volgende posi maar heel gauw mag komen (liefs van ander merk dan natuurlijk he) smoekie
Kan het niet zo zijn dat de matcare eigenlijk te gevoelig is? Dus dat je wel zwanger bent, maar dat het meteen al misgaat en dat daarom de andere testen negatief zijn? Ik denk dat je, zeker met Matcare, niet voor je nod moet testen (of had jij die positieve test op of na je nod gedaan Smoekie en niet ervoor?). Ik heb zelf ook getest met Matcare, 1 dag na nod en die was dus positief, maar die van de Etos de dag erna ook. groetjes, Snoopy
heb geen ervaring net de tests van matcare, maar ik kan me goed vinden in wat snoopy zegt...Ze zijn zo gevoelig die testen, dat ze een innesteling misschien ook al aangeven. Als dat niet goed gaat, krijg je daarna dus toch een nega test. Gebruik zelf sensitest en die werken prima. Ze lijken volgens mij wel precies op die van matcare trouwens...hebben alleen een ander kleurtje...
Volgens mij zijn sensitest en matcare precies hetzelfde. Maar ieder lichaam en zwangerschap is weer anders, dus wat bij de een wel goed werkt, kan voor de ander minder goed werken. Ik denk dat het ook veel verschil uitmaakt of je op of na je nod test of ervoor. Ik wist zeker dat ik op m'n nod of later testte, ik wilde het ook echt niet eerder.