De hele week was ik al moe en nergens puf voor, mn maag telkens overstuur. Toen dacht ik hee, misschien ben ik al zwanger want zo voelde ik me bij noelle ook. Gisteravond een test gedaan van matcare ultra. Na 10 minuten gekeken en op t eerste zicht niets te zien. Nu zie ik em toevallig liggen en zie ik toch een best duidelijk 2e lijntje! Maar omdat t opgedroogd is, zijn de lijntjes paars geworden.. Wat zeggen jullie?
Het kan een indrooglijntje zijn maar kan ook positief. Ik heb dat bij mijn zoontje ook gehad. 2 dagen voor NOD getest en was negatief. Toen ik hem dinsdags terug vond in de kast (had hem bewaard) stond er een dun bruinig lijntje. Die dag opnieuw getest en was mooi positief !
Ik werk zelf voor het forum van Matcare (zwangerworden.nu) en ik weet dat die testen absoluut niet vals testen !!! Negatief is negatief en er komen nooit streepjes na afleestijd, in ieder geval niet zoals jij nu hebt .
ik had ook gereageerd in het andere topic, ik vind het heel spannend meid! ik hoop dat het een positieve test is. morgen zou ik anders testen met ochtendurine. ik ken deze testen niet. ziet er wel positief uit
logisch ga je morgenochtend ook testen dan? ik ga morgenochtend wel testen, zitten we beide in spanning!
Zo was mijn eerste test bij Elise ook ik vind em veel te duidelijk voor een indrooglijntje! Spannend hoor!
maar nu bedenk ik me, met noelle heb ik ook 8 dagen voor NOD positief getest met kv! Dat bleek met de echo toen.. Ik zelf dacht dat ik 3 dagen voor nod zat
Waaahhhhhh die is positief!!!! Dat je je kan inhouden joh, ik had gelijk weer getest. Yup morgen om 7.00 op de plee meis en posten hé. Ik denk positief!!!!
Ja ik heb ook eerder getest ( maar was om 17.00 naar de wc geweest en om half 7 kwam ik er dus achter gelijk getest maar niks te zien op de dipstick sensitest. Maar mn urine was ook echt heel licht! had daarvoor 2 grote glazen cola op en ook nog 2 bekers water!
Ah meis dus toch nog even in onzekerheid. Ik hoop dat je morgen een posi test hebt meis!! Ik heb de matcare ultra ook gebruikt vorige maand en ze bleven echt omo-wit. Spannend meid!