wie van jullie heeft er ervaring met de clearblue + test (die een + geeft als je zwanger bent)? Alle ervaringen en meningen over deze testen zijn op dit moment van harte welkom!!!!!!
helemaal niemand?????? Want ik heb nu weer zo een test in me handen zoals afbeelding 7 uit mijn album!!!! Ik hoor HEEL graag jullie meningen en ervaringen over deze testen........ Alvast hartstikke bedankt!!!!!
Ik zou een bloedtest aanvragen bij de HA met zulke testen ! Zelf heb ik er geen ervaring mee.. Of je zou de CB digitale kunnen proberen?
heb volgende week al een afspraak bij de ha maar ik heb volgens mij op 17 september al een digitale gedaan (datum weet ik niet zeker uit mijn hoofd) maar die zei niet zwanger Het lijkt wel alsof ik altijd ligt posi test....om GEK van te worden!!?!!
uuuhhmmm...volgens mij al vanaf 15 sep moet je even in me album kijken bij de andere fotos daar staat de data bij. Maar na die digitale heb ik nog 1 keer getest met kv en die bleef spierwit! en nu heb ik weer zo een cb en vraag me dus af of die cb strepen wel posi zijn....
KV is wel te vertrouwens, dus zou even contact opnemen met CB.. wat dan zijn de testen gewoon vals.....
vanaf 12 sep heb ik trouwens van die streepjes zag ik net in mijn album...maar dan denk ik dat ik maar contact ga opnemen met cb en heel boos worden want zulke nega testen kan en mag toch gewoon niet!!!!!
Ik zou gewoon een test van een ander merk proberen! CB test redelijk laat positief geloof ik (als je zwanger bent dan ) Hier gaan veel goede verhalen de ronde over de testen van het Kruidvat (2 voor 5 euro). Volgens je banner zit je trouwens op dag 10 van je cyclus.... Waarom denk je dat je toch zwanger bent? Ik neem aan dat je dan ongesteld bent geweest en van deze cyclus kan je nog niet zwanger zijn...
thanx meiden. Butterfly: dat is een lang verhaal... Ik ben gaan testen omdat dat moest van de doktersassistente...heb volgende week al een afspraak...maar heb zo een last van dingen ik dacht/denk zelf totaal niet dat ik zwanger ben door die nega digitale test van 17 sep....