als je nog niet helemaal zeker weet of je zwanger bent,kan dan een antibiotica kuur veel schade aanrichten? graag andwoord . veel liefs leonie
Heb eens iets gelezen over colloidaal zilver... is puur natuur products ofzoiets wat ipv antibiotica voor heel veel gebruikt mag worden (ook tijdens zwangerschap), maar ik weet er het fijne ook niet van. Moet je maar eens googlen.
zou het niet doen.. ik had vorige maand een ontsteking en de dokter wilde antibiotica voorschrijven maar toen ik melde dat we graag zwanger willen worden adviseerde hij geen antibiotica.. kijk het blijft rotzooi..suc6!
ik heb met mijn zwangerschapswens ook een antibiotica kuur gekregen.. deze was ook geschikt voor mensen die zwanger wilde worden en voor de 1e 6 maanden van de zwangerschap. ik heb dit specifiek aangegeven bij arts en apotheek. De Nitrofuran mag in elk geval.
mijn antibioticakuur mag ik ook gewoon nemen. en ik ben bij de huisarts geweest en ik moet naar het ziekenhuis voor een inwendige echo help! veel liefs leonie xx