Tja,4 dagen voor mn NOD. Had al een paar daagjes last van een soort spierpijn gevoel onderin mn buik maar dacht dat het van mn blaasonsteking kon zijn. Maar heb al tig keren een blaasontsteking gehad maar hier nog nooit last van gehad. Nu heb ik een spastische darm maar ook nooit last gehad van een spierpijnachtig gevoel,zeker niet in mn baarmoederstreek(want dat zou niet kloppen ook lijkt me ) Vanmorgen stond ik op en leek net of ik een zware ongi pijn had. Ik dacht dus dat mn ongi vroeger was dan verwacht dus ging snel naar de wc maar niks te bespeuren van bloed ofzo. Nu heb ik nog steeds die buikpijn en zit echt helemaal onderin richting mn schaambot zeg maar. Herkent iemand dit? Vind het spannend worden nu hoor! Ben er eigenlijk helemaal niet bewust mee bezig ofzo en amper bij stil gestaan afgelopen maand. Voorheen lette ik te erg op kenmerken en klachtjes enzo maar nu helemaal niet maar het is nu zo aanwezig dat ik vanalles zou kunnen bedenken. Wie ohw wie herkent dit? Liefs!
ja, heb het nu ook al sinds 5 dpo. lichte ongisteken, en nu ook steekjes. Een zwaar gevoel in mijn buik nu, en na 2 boterhammen zat ik al vol vanmiddag. begin het nu ook spannend te vinden. lopen ongeveer gelijk zag ik,spannend! ik zal ook voor jou duimen in ieder geval!
Ooeeehhh jij beschijft precies wat ik voel! Spannend voor ons dus haha Ik ga ook voor jou duimen hoor! Gekke is dat ik ook helemaal geen steken in mn borsten heb en dat heb ik wel voordat ik ongi moet worden altijd. En ook die moeie zware buik gevoel. Weet soms niet hoe ik lekker op een gewone stoel kan zitten En mn buik is opgeblazen
Ik heb sinds vorige week geek zin meer in eten en 's middags zit ik na 1 simpele boterham vol. Voel me soms een ballon, maar heb helemaal geen buik haha. Vorige week ben ik een paar dagen misselijk geweest, last van hoofdpijn. Ben nu sinds vorige week nog steeds moe. En sinds vandaag spierpijn in mijn bovenbenen.. Misschien komt het door het ontpillen als mijn lichaam daar mee bezig is?
ik heb sinds vandaag ook megarugpijn, dat had ik ook al vanaf 5dpo, maar vandaag echt heel erg, tot op mijn stuitje. Ook had ik vanmorgen in bed een hele warme golf in mijn onderbuik links, zo maar een seconde of 5 a 10. wat duurt het wachten toch lang he,zucht..
het kan natuurlijk komen van het ontpillen, maar je zult de eerste niet zijn die meteen zwanger is! Succes met wachten!
Ontpillen heb ik godzijdank gehad! 7 maanden lang nog wel.. Deze klachten had ik helemaal niet tijdens het ontpillen maar ook niet als ik ongi moet worden. Weet nu weer wat mn lichaam doet als ik ongi moet gaan worden. Normaal heb ik ook zere borsten voor mn nod maar nu helemaal niet. Echt helemaal niks..... Mja nog 3 daagjes wachten en als ik dan overtijd ben dan gooi ik er een testje tegenaan en dan weet ik het