Hoi, Na een hele lange tijd hopen/proberen/ziekenhuis onderzoeken en behandelingen is het eindelijk zo ver. Ik ben zwanger, tenmiste dat beweerd de zwangerschapstest. Ik heb geen zwangerschapsverschijnselen, tot 1 week terug had ik hele gevoelige borsten/tepels maar dat had ik elke maand wel. Een paar dagen terug voelde ik een paar vlinke steken bij mijn linker eierstok, misschien dat dat iets ermee te maken heeft wie weet. Omdat ik het haast niet kan geloven heb ik voor de zekerheid bloed laten prikken waarvan ik morgen de uitslag krijg te horen. Ik hoop zo dat het geen vals positieve testen zijn. Heb trouwens voor beide testen hetzelfde urine gebruikt. Hier een foto van de testen.. De streepjes kwamen vrijwel direct binnen 1,5 minuut. Bekijk bijlage 201244 Wat denken jullie zou het een vals positieve test kunnen zijn? Ik heb morgen als het goed is zekerheid,maar het blijft maar door mijn hoofd spoken. Ik maak mezelf gek. Sorry, mijn verhaal is iets langer geworden als gedacht.
Ik zou zeggen positief . Maar wacht idd de uitslag morgen af van de dokter! Laat je het even weten!? Nu ben ik ook wel benieuwd! Succes meid, ik duim voor je!
Die bovenste lijkt me duidelijk.. Positief!! Die onderste lijkt wel doorgelopen ofzo? Beetje een vlek in plaats van een streep.. Maar denk dat je morgen wel bevestiging zult krijgen van de dokter. Ik duim voor je!
Ja kan niet wachten, maar moet wel. Het klopt dat hij een beetje is doorgelopen. Komt door de doorzichtige nagellak die ik erop had gesmeerd, had ooit gelezen dat de streepjes dan voor altijd zichbaar blijven.
Dankjewel allemaal!! Ik hoop het zo, mijn man zegt ook streep is streep. Spannend, is het wel. Hoop echt dat iedereen dit geluk meemaakt.
Hoi Eliesje, ja, hihi,net mijn onderschrift aangepast... Morgen nog n testje, maar t voelt wel steeds zekerder...
Voor een vals positieve test is hij wel heel erg duidelijk Deze testen zijn echt wel positief. Hoe laat krijg je de bloeduitslag?