Aangezien iedereen altijd zegt ... kijk niet naar de streepjes... want die staan er altijd... Is er al eens iemand geweest die dus geen streepjes op deze testsaaf had staan?! Dus ik heb het echt over de wel/niet zwanger testen van cb
Kweetniet. Volgens mij staan er altijd wel streepjes op dat ding. Ik heb de gebruiksaanwijzing gegoogled en zelfs CB heeft het erover dat er ook bij negatief resultaat streepjes staan: De test bestaat uit een houder en een patroon. Je kan het resultaat van de test alleen aflezen op het Digitaal Scherm van de houder. De streepjes die je op de patroon ziet wanneer je deze weggooit, moet je negeren. Je kan de patroon niet met het oog aflezen.
Bij mij zei hij binnen 30 sec zwanger, zaten wel 2 streepjes op het staafje, maar daar mag niet naar kijken. Als de test zegt niet zwanger en er staan wel 2 streepjes ben je alsnog NIET zwanger. VOlgens mij verschijnen er altijd 2 streepjes. Vaak mee getest.
toen ik die test gebruikte en hij was nega stonden er ook streepjes.. waren wel lichter dan toen ik posi testte..
lijkt me duidelijk dat er geen zijn met 1 lijntje, wat volgens mij ook nooit gebeurd. en zegt genoeg dat er zoveel zijn die 2 lijntjes hadden en niet zwanger waren.
huh, is deze topic voor jou of heb je hem geopent voor een ander?? ikzelf weet het niet, ik heb ze nooit uit elkaar gehaald
Ik heb ze uit elkaar gehaald toen ik wel en niet zwanger was zwanger en niet zwanger staan er 2 streepjes, maar bij zwanger zijn ze donkerder Ik denk dat de test fout is als je geen streepjes hebt staan!!
er is niemand die reageert met 1 streepje en vele die 2 lijntjes hadden en NIET zwanger waren. dus voor mij heel duidelijk!
uhm hoeveel hadden er gereageerd dan toen jij al je conclusie klaar had staan Ik open gewoon een topic en misschien kwam er wel iemand die dit heeft gehad....
Nou ze bedoelt het verder goed hoor, en als zij vind dat er nog mer reacties kunnen komen maakt het dan uit= ze vraagt niet om dit soort reactie´s.. maargoed ontopic ik denk dat ze het beste een nieuwe kan doen...