Wie heeft er getest met Matcare strips en had een heel licht streepje en was zwanger? Ik zou graag in jullie album (als jullie een foto ervan hebben) mee willen kijken om mijn test te vergelijken, want ik had dus een superlicht streepje! Heb er wel een goed gevoel over want ik voel me ook echt anders dan anders maar ben ook erg onzeker geworden door dit hele lichte streepje
in het topic vage testen staan eenheleboel foto,s van zulke testen. begrijp je spanning heel goed hoor, ik zou ook helemaal flippen. kijk daar eens, wie weet staat ie er tussen. groetjes peggy
Dit is mijn matcaretest 1 dag na NOD. Ook ik was hier heel onzeker van en heb daarna nog meer testen gedaan ik kan jou aanraden een testje van kruidvat eigenmerk te gaan doen. Dat zijn die testjes met de blauwe streepjes in mijn album , of die digitale test van clearblue want dat geeft je meteen genoeg zekerheid dat je niet meer hoeft te testen.
Ja dat is wel een goed idee! Ren naar de winkels! haha Ik heb ook de kruidvat test gedaan. Die digitale van clearblue geeft aan'zwanger' of 'niet zwanger'. Duidelijker kan niet!
Moonique mijn test ziet er hetzelfde uit als die van jou en ik zit nu op de dag van NOD. Dat geeft hoop! Ik ga idd morgenochtend een andere test doen. Heb er nog een van etos in huis liggen, zijn die ook goed?
irene, die van mij zag er net zo uit als die van moonique en ik ben ook zwanger, dus.... Je bent al 1 dag overtijd dus je kan nu ook overdag die etos test doen, hoef je niet te wachten tot morgen. Ik had een dag voor mijn nod zo'n test, toen overdag een test van da gedaan en superduidelijk, veel duidelijker dan matcare. Succes.
Deze is geloof ik wat meer up to date betere link:http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=32256
Berbel dat geeft hoop! Maar ik durf het nog niet aan en wacht liever tot morgen en dan test ik met ochtendurine. Ben bang dat als ik nu test ik dezelfde vage uitslag krijg als die van vanochtend! Klopt het trouwens dat eerst het 'venstertje' helemaal roze kleurt en dat verdwijnt dan na 3 minuutjes ongeveer en dan hou je pas de test streep en posi streep over? Klopt dat, bij mij werd ie eerst helemaal roze.
Hoi Irene, Ik heb vanmorgen getest met Matcare en Kruitvat. En zie mijn banner...... Jippieeeeeeeeeeeeeee Liefs
Kari! Gefeliciteerd! Wat geweldig voor je! Oh, jou tests zijn duidelijker dan die van mij. Ik had ook zo'n goedkope Matcare strip test. Ga er morgen nog maar 1 doen denk ik. Maar geweldig voor jou en klim maar lekker op die mooie roze wolk. Word helemaal blij van binnen voor jou (en natuurlijk ook al stiekem een beetje voor mezelf al ben ik nog erg onzeker!)
Heb je er niet nog eentje van een ander merk? Er is wel iets volgens mij, anders krijg je geen streepje, maar ik begrijp dat je een beetje voorzichtig bent... hou me op de hoogte goed? Liefs
Heb nog een etos test liggen, maar denk dat het verstandiger is te wachten tot morgenochtend! Ik hou je op de hoogte
irene, als je ook nog een matcare hebt liggen dan kan je toch nu je etostest doen en morgen nog een keer matcare, ben je tenminste van je onzekerheid af. het klopt dat het venstertje eerst roze kleurt, de ene keer is het wel rozer dan de andere keer