Innesteling?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Annelies82, Feb 12, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annelies82

Jan 24, 2007
    5
    0
    0
    Brugge
    Dag allemaal,

Ik heb mijn eisprong duidelijk gevoeld op 6 februari. 3,5 en 6 februari heb ik gemeenschap gehad. Vandaag voel ik wat steekjes in mijn onderrug die ik anders voel wanneer ik ongesteld moet worden. Mijn nod is volgens de berekeningen op 20 feb. Vanaf wanneer kan ik testen? Wat zouden de steekjes kunnen betekenen? Kan het de mogelijke innesteling zijn? Ik heb geen bloedverlies. Ik vind dit ongelooflijk spannend (mss beetje te )

Groetjes en alvast bedankt,
    Annelies

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Als je NOD 20 feb is zou ik zeggen dat je 20-21 feb zou kunnen testen ;)
    Enne...alles kan....innesteling/geen innesteling. Konden we maar in het lichaam kijken he ;)
    Elmo

3. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik zou pas testen als je overtijd bent?
    Volgens mij loop je ietwat op de zaakjes vooruit... ;)

4. Harmless

Harmless Fanatiek lid

Oct 14, 2006
    1,986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Grappig deze vraag komt de laatste dagen vaker... Bij mij was het inderdaad oom zo dat ik ongi-krampen had een week voor NOD. Dat was inderdaad de innesteling (bleek achteraf).

Maar te vroeg testen zou ik niet doen ivm het lage HCG waarde. Je lichaam heeft simpelweg dan niet genoeg 'ruimte' gehad om dit aan te maken.

Maar je bent er bijna.... Spannend!

5. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Nog even geduld en dan kun je een testje doen, ik duim voor twee dikke strepen.

Liefs, Bibu !

6. kimsch

kimsch Bekend lid

Feb 13, 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Hoi Annelies82,

Sorry, ik heb niet echt een antwoord voor je, maar ik moest even reageren. Ik heb precies dezelfde data als jij hebt en ik ben me nu suf aan het zoeken of ik me nou niet gewoon aanstel. Op dit moment heb ik last van me rug, raar gevoel in me buik, pijnlijke borsten. Hiervoor heb ik me nog helemaal niet in verdiept in het zwanger zijn, had niet echt gedacht dat het best snel kan gaan, misschien een beetje dom van me.

Aan de ene kant denk ik dat ik me zo voel, omdat ik me er best druk om maak, maar aan de andere kant heb ik gewoon zo'n voorgevoel dat het best zo zou zijn.

Ik denk zelf dat ik het pas in het weekend na de 20ste ga testen, maar helemaal zeker weet ik het niet. Ik kan eigenlijk niet wachten, wil het gewoon NU weten, want dan ben ik van de onzekerheid af.

Ik zal in ieder geval voor je duimen. Heel veel sterkte met wachten.

Groetjes,

Kimsch

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wacht gewoon!
    Anders krijgen we straks weer een topic...te vroeg getest maar negatief, kan het nog? ;)
    Geduld dames!
    Elmo

8. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    ja Elmo idd, hihihi

9. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Wachten is een schone zaak......

(ik loop hier waarschijnlijk al te lang rond, heb dat test-syndroom niet zo.. :rolleyes: )

10. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    Ik heb ook een vraagje.... ik weet dat vorige week zaterdag mijn ei is geweest.. maar nu heb ik sinds gisteravond en vooral vandaag zo'n buikpijn dat het voelt alsof ik heel erg naar de wc moet zeg maar te lang ophgehouden van ...
    het vreemde is dat ik gewoon naar de wc ben geweest en nog steeds die zeurende pijn blijf houden :( zou dit ook met een innestelling te maken kunnen hebben? iemand ervaring hiermee!?
    groetjes van Ramona

11. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
  12. moonique

moonique Bekend lid

Nov 28, 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Spannend , spannend allemaal we moeten allemaal gewoon wachten tot NOD helaas...

Ramona het is erg moeilijk je ei te voelen ik heb zelf nog nooit mijn ei gevoelt.En wat een ander voelt of niet voelt kan bij jou anders voelen snap je?

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

Dec 8, 2006
    6,488
    1
    0
    Ik heb maandag met mijn vriend geklust en woensdag ook. Kan het zijn dat ik dan op donderdag al een innesteling heb gehad? Ik heb gisteren namelijk een paar druppels bloed verloren. In de literatuur staat steeds iets anders. Sommige bronnen geven aan dat je na 3 dagen innesteling kan hebben, anderen zeggen weer dat het pas vanaf 8 dagen is. Iemand ervaring?

Share This Page