Meiden ik heb een hele stapel van deze testen; http://www.matcare.nl/mat-care-zwangers ... p-114.html Heeft iemand ervaring met deze? Ik lees zoveel verschillende verhalen over testen.
ik heb hier goed ervaring mee heb ze ook wel is gekocht... toen was ik zwanger van mijn zoon nu 3 jaar oud en werkte prima en ook goed afleesbaar vind ik zelf
Ze zijn vast wel goed als je op je nod test, maar matcare beweerd dat je voor je nod positief kunt testen, maar ik hoor van heeel veel dat dat niet werkt. Bij mij ook niet. Pas op nod posi getest.. Hangt er dus net vanaf hoe snel jou lichaam hcg aanmaakt, wanneer je innesteling is geweest enz enz.
ik heb deze bij beide zwangerschappen gebruikt samen met die van sensitest. met mat care testte ik 3 dagen voor nod heel licht positief. terwijl ik met sensitest er langer over deed voor ik positief testte
Ik heb persoonlijk wel goede ervaringen met Matcare. Heb 2 dagen na m'n NOD posi getest, maar was wel meteen een vette streep, dus waarschijnlijk had ik eerder ook al posi getest.
Ik testte met matcare midstream 3 dagen voor NOD al met een mooie positieve test.. ik had ook een paar van die cassettes die gaven dezelfde lijn. Ben er wel heel tevreden mee dus (en heb een hele reeks van die testen in mijn album staan)
Ik bedoel echt deze testen; En niet zo zeer of ze voor je NOD kunnen meten maar meer of ze na je NOD betrouwbaar zijn.