clear blue digitaal testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door wiebertje, 16 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    ik wil weten welke ervaringen jullie hebben met de clear blue testen wel die nieuwe digitalen. Ze zijn hartstikke duur, maar hoor soms negatieve dingen om me heen dat ze niet goed zouden werken enzo :(

Gr Wiebertje

2. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    is er dan niemand die ervaring heeft met deze testen :(

3. jesje08

jesje08 Niet meer actief

nee ik heb er geen ervaring mee..wat ik gelezen heb is dat ze al een paar dagen voor nod positief kunnen testen maar ik heb echt geen idee..sorry

4. Conchita

Conchita Actief lid

7 mrt 2009
    137
    0
    0
    Managementassistente
    Vught
    Hoi Wiebertje,

Ik heb het wel eens gebruikt, zo eentje waar er 3 in de verpakking zitten, dus niet de allernieuwste die aangeeft hoe lang je al zwanger bent. Die lijkt mij persoonijk niet zo handig nl. Gevoelsmatig krijg ik daarbij meteen het idee dat het zo´n vertekenend beeld kan afgeven... Lijkt me sowieso -gezien dat elke vrouw anders is, zeker met en in hun lichaam- niet echt iets waarop je bijna 100% op kan vertrouwen. Maar goed, ieder voor zich uiteraard!

Bij mij was ik de bij de 1e test gewoon echt (nog) niet zwanger. En bij de 2e gaf hij werkelijk heel snel al aan dat ik zwanger was (paar weken verder natuurlijk), maar daarna meteen weer een nieuwe test gedaan en die was negatief... Verwarrend dus... Maar goed, ik had ook niet meteen een uurtje daarna weer gaan testen. Niet handig, want was dus wel pril zwanger... Helaas niet goed afgelopen, maar dat kan gebeuren en zeker in die fase van prilheid.

Nu weer door naar ronde 2! Hoop dat je er iets aan hebt. Beste wat je altijd kan doen is volgens mij gewoon afgaan op je eigen gevoel. Ze zijn duur, maar als je misschien een goedkopere haalt krijg je weer spijt dat je niet die CB Dig. hebt gehaald... en andersom denk je misschien wel als je die wel haalt dat ze eigenlijk te duur zijn. Je moet er sowieso nooit spijt van hebben wat je haalt en gebruikt! Succes ermee!

Groetjes, C.

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik deed die met indicator veel te vroeg,5 dagen voor NOD. Later heb ik die eenvoudigere geprobeerd 2 dagen ná NOD en die was positief.

6. Thasmo

Thasmo Actief lid

8 jan 2009
    251
    0
    0
    Secetarieel Administratief Medewerkster
    Noord-Brabant
    Hoihoi,

Ik heb wel die met indicator gebruikt, maar dat was ook omdat ze de gewone niet hadden.
    Ik wilde gwoon het woordje zwanger op het scherm hebben voor een foto zegmaar.
    Ik had met de + zwangerschapstest van CB mn 1e positieve test. :D
    Indicator werkte prima bij mij, was toen 6 weken en 4 dagen zwanger en test gaf aan 3+ dus prima.

Groetjes Mo

7. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    ik heb de nieuwe clearbleu vorige week gebruikt..ik heb 3 dagen voor nod getest en toen kreeg ik zwanger 1-2 dus dat klopt dan oook he..

succes

8. Paske

Paske Actief lid

3 feb 2009
    188
    0
    0
    Ik heb afgelopen dinsdag getest met de gewone digitale van CB. Dus niet met indicator.
    Ik zat 3 dagen voor mijn NOD en teste met middag urine Positief!

9. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    wauw paske wat vroeg posi!! gefeliciteerd!!
    ik heb ook de digitale en vind ze op zich fijn werken en ook snel..het geeft duidelijkheid en geen getuur..maar het is ook wat je zelf wilt en wat je er voor over hebt..(goedkopere kunnen net zo goed zijn hoor, vele zijn positief over de kruidvat 2 voor €5,-) iedereen is anders en alle reacties / ervaringen zullen ook anders zijn, dat zie je ook wel bij de andere testen (bv de +testen, die worden door een groot deel als helemaal niks ervaren en anderen vinden ze juist super..)
    Inieder geval succes met testen!!!!!

10. babymeiske

9 feb 2009
    32
    0
    0
    AMSTERDAM
    Hallo
    ik heb ook ervaring er mee maar dan wel slechte ervaring.
    ik had CB gebruik waar op geef als je niet of wel zwanger ben en gaf niet zwanger aan terwel ik al 11 dagen overtijd was. 1 week daarna had ik CB gebruik waar aan geeft als je zwanger bent en hoe lang je dan zwanger ben. die gaf ook niet zwanger aan. ik vertrouwde het niet en had een afspraak bij mijn dokter gemakt en ik moch naar het ziekenhuis van haar. en ja hoor op de echo was er en hele mooie zwangerschap te zien.

11. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Wat ik me dus afvraag hoe komen ze aan het aantal weken sinds bevruchting :(: hoe kunnen ze dat nou weten mij gaat het om het zwanger niet zwanger verhaal lijkt me toch iets makkelijker dan vage streepjes toch :(

12. Sassies23

Sassies23 Lid

26 nov 2008
    32
    0
    0
    Ik heb eerst een goedkope test gedaan van trekpleister, Daar stond een 2 lijntje op wel een lichte maar ik zag hem wel.
    Ik ben gelijk naar de winkel gereden en heb zo een clear blue digitale gehaald.
    En er stond na 1 minuut zwanger op en even later stond er 1-2 weken.

En dat alles was vanochtend :D gelijk een afspraak gemaakt bij mn huisarts.

Suc6 met testen ;)

13. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ik heb 4 dagen voor nod een nieuwe digitale cb gedaan en stond zwanger 1-2 week

14. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Gefeliciteerd wel beter het woordje zwanger in verplaats van vage streepjes geniet ervan :D

15. Sassies23

Sassies23 Lid

26 nov 2008
    32
    0
    0
    Thnx wiebertje :D

Deel Deze Pagina