Hallo Meiden, Zit inmiddels 1 dag voor mijn NOD.. Heb 5 dagen voor mijn NOD de eerste kv zw test gedaan.. Hier was een heel dun streepje op te zien, dag erna weer gedaan en wederom een heel dun streepje.. Gister weer getest en deze kv test bleef spierwit, hetzelfde als vandaag.. Heb er ook een dipstick van sensitest tegen aan gegooid, ook deze is nega?? Weet iemand of de kv valse hoop geven?? Zou dan toch de ongi gaan komen? Heb na de eisprong (rond innesteldag) allemaal klachten gehad, deze zijn nu wel weg.. Iemand een idee of het eventueel toch nog posi kan omslaan?? Bedankt alvast! ____________ Liefs Amigo
jammer genoeg gaan vele zwangerschappen al heel vroeg verkeerd misschien is dit bij jou wel het geval geweest knuffel
Misschien een stomme vraag, maar was het lijntje wel roze? Anders kan het namelijk ook een indrooglijntje geweest zijn.... Ik ga voor je duimen dat het gewoon positief is!
Dankje wel voor je reactie! Daar was ik zelf ook al aan het denken, maar voel je daar verder dan niets van? En zou je dan ook moeten merken door bv afscheiding ofzo??
Ja het lijntje was wel roze, maar echt super dun.. Vriend lief heeft het ook gezien en bevestigde het ook.. Heb hem gister weg gegooid, werd gek van naar die test kijken.. Maakt je zoooo onzeker allemaal..
Maar toch vraag ik me dan nog af, is het mogelijk alsnog posi te testen? Dat je bv eerst posi test, daarna nega en daarna toch posi? Dat de aanmaak van HCG schommelt ofzo?? Iemand een idee? ___________ Liefs Amigo
Heel veel bevruchtingen gaan nog voor je NOD mis, waarna je gewoon ongesteld wordt. Daarom is het ook helemaal niet verstandig om ver voor je NOD te gaan testen met een hele gevoelige zwangerschapstest. Dan kun je een streepje hebben, maar dat wil helemaal nog niet zeggen dat het ook werkelijk gaat doorzetten in een zwangerschap. Daar is het nog veel te pril voor. Daarom kun je beter pas op je NOD testen of als je overtijd bent, dan is de uitslag betrouwbaarder. Als je alle keren met ochtendurine hebt getest, dan denk ik niet dat je zwanger bent. De HCG-waarde verdubbelt om de dag, dus dan zou je streepje duidelijker moeten worden en niet moeten verdwijnen. Dat is geen goed teken, helaas...
Ok, duidelijke uitleg dankje, het is nog allemaal heel nieuw voor ons vandaar mijn onzekerheid! Dan op naar de next round! ____________________ Liefs Amigo
ik denk ook dat het vroeg is misgegaan Amigo , ik heb et zelf in augustus ook gehad, me voorgenomen nooit meer zo vroeg te testen...Volgende ronde pas op dag 29 getest en 2e streepje en die werd ook snel duidelijker ............. Hopelijk volgende ronde voor jullie wel raak !!!