Haha, er zijn nog meer mensen met honden met fatsen. Jammer dat die van ons alles eet wat erop gezet wordt. Een ander tafelontwerp helpt hier dus niet
Weh. Ja dat lijkt me mega lastig. Hier doen ze dat gelukkig (afkloppen!!) Niet haha. Een hogere tafel? Sta tafel :0
Wij hebben jarenlang dezelfde lijn meubels gehad, en ik vond het zo saai op een gegeven moment. Het sprak niet, weinig sfeer, kaal, eentonig. Maar ooit toen we gingen samenwonen vonden we dat geweldig blijkbaar! Sinds januari zijn onze eettafel, salontafel en tv meubel uit andere winkels. Het is hout, donker, behalve de salontafel dat zijn drie tafeltjes in een lichtere houtkleur /andere uitstraling. De eettafel is ovaal dat zit ook heel gezellig met heerlijke (veel te dure) stoelen ook weer in een andere uitstraling/look. Ben er superblij mee het geeft een sfeervol gevoel, warmte, het leeft!
Geen match hier. Let er wel op dat het iets dan totaal anders is. Dus geen teakhouten eettafel met een eikenhouten salontafel. Wij hebben een onbehandelde teakhouten eettafel met 4 verschillende kleuren ribstof stoelen en een cognac kleurige leren bank met een zwart / metalen rond klein tafeltje.
Wij hebben ook nog een donkere houtlook laminaatvloer en bij ons wordt het dan teveel Maar je hebt gelijk hoor! En het allerbelangrijkste vindt ik: als je het zelf maar mooi vind, wij moeten er in zitten
Het is allebei van IKEA maar t matcht niet haha. De eettafel is gekocht op formaat (1,20x1,20) en de salontafel voor de mooi (totdat hij bewerkt werd met diverse blokjes en hamertjes)
Nee. Wij hebben in de woonkamer een heel antieke mahonie houten tafel staan met bijpassende stoelen. De salontafel is echter een hocker met een dienblad erop die ik wel in de kleur van de tafel en kast gelakt heb. De hocker is weer hetzelfde als de hoekbank. Modern en antiek gemixt dus
Helaas matcht mijn eettafel niet met mijn salontafel. De eettafel is uitgekozen door mijn man en de salontafel door mij. Het geheel is gelukkig niet lelijk.
Wij hebben gisteren onze nieuwe meubels besteld, salontafel wel dezelfde kleur hout als de eettafel en 3 losse kasten hetzelfde als het tv meubel Bekijk bijlage 594684
Wij hebben de eettafel, tv kast en salon bijpassend bij elkaar (dezelfde serie ook). Vind dat wel het mooiste.
Hier geen matchende meubels, maar wel alles is wit of eiken hout.. Vind dat heel mooi bij elkaar staan!
Bij ons in huis past alles bij elkaar sommige mensen vinden het net een showroom. Al hebben we flink wat kleur in huis zoals okergeel op een van de muuren.
Meubels uit dezelfde serie in dezelfde kleur zijn erg ouderwets en saai... Sorry maar het laat juist weinig stijl zien ipv veel. Natuurlijk moet je geen rommeltje hebben. Maar je kunt prima verschillende meubels kopen die wel bij elkaar passen maar toch anders zijn. Kijk eens online of naar tv genoeg voorbeelden.
Bij ons matcht het maar het is niet hetzelfde. Onze eettafel is donker, kersenhout. De salontafel (tje) was eikel maar mijn moeder heeft m geschuurd en behandeld met een soort bleke verf. Maar omdat onze woonkamer groot is en we verder heel veel warme kleuren hebben soort het niet. Sterker nog, het lijkt zo uitgezocht.