Ja en? Dan zal je ondergoed niet bij elkaar passen? Denk je werkelijk dat iemand er op let of je een matchend setje aan hebt? Ik werk in de zorg en daar kijkt niemand naar hoor. Zeker niet wanneer er nood is. En dan nog, so what. Niks ergs aan een niet passend setje. Ze hebben liever een niet matchend setje dan een setje die al dagen of langer niet verschoond is
Nee nooit. Ik koop wat ik lekker vind ziten en daar koop ik vervolgens een hele stapel van. Dus als je mijn lade open trekt dan zie je een aantal dezelfde primark grijs, blauwe en witte topjes/beugelvrije bhs, een hele grote stapel allemaal dezelfde zwarte zeeman onderbroeken en een stapel witte en zwarte hemden. Ik heb werkelijk waar nooit begrepen waarom mensen zich druk maken om passende setjes, allerlei kleurtjes en verschillende soorten setjes...d En wat ze in ambulance of ziekenhuis evt van me denken zal me een grote worst zijn. Ik ga gerust naar de dokter met een grijze bh, wit hemd en zwarte onderbroek. Daar kijkt echt niemand van op hoor.
Ik draag altijd zwarte kanten bh's zonder beugels en altijd zwarte kanten hipsters.. Het zijn geen winkel setjes maar matchen wel bij elkaar Heb wel andere kleurtjes maar de zwarte draag ik het meest
Nee, zo erg ben ik niet hoor! Bj mijn oudste zag je veel van dat okergeel. Hij had dan bijvoorbeeld een okergeel broek met een okergeel romperje en een bijpassend truitje aan. Ik heb weinig rompers met drukke printjes gehad, want die pasten niet bij hun outfit. Alleen voor in de zomer, als ze alleen een romper droegen op warme dagen.
Ik heb geen man en die hoef ik ook niet, dus dat scheelt bakken met geld. Zodra ik bh's kreeg, moest ik trouwens ook strings dragen van mijn moeder. Er was eigenlijk geen andere optie. Dus toen ik eindelijk doorhad dat gewoon ondergoed fijner zat en dat ik daar geen koude billen van kreeg en me ook realiseerde dat ik echt niet raar was als ik voor comfortabel ging, ben ik daar van afgestapt. Was sowieso echt een opluchting dat ik mezelf weer kon zijn toen ik van mijn ex-man scheidde. Wat betreft matchend, evt sexy, ondergoed en een ambulance. Ik zou waarschijnlijk enorm hard balen als ze je ondergoed los moeten knippen. Komen die kosten er ook nog bij van een nieuw setje moeten kopen.
nou idd! Mjj hebben ze poedelnaakt afgevoerd omdat ik niks aan mn lijf kon verdragen van de pijn. Heeft 1 van dje broeders me eem beetje aangekleed in de ambu met kleding die mn man had gegeven.
Nou dat, Toen midi de eerste keer met de ambulance werd afgevoerd had hij een volle luier aan omdat we hem nog niet hadden uitgedaan die ochtend, met daarbij alleen een pyjamashirt. Ik had zelf een pyjamashirt en een broek aan, maar geen bh of zo. Als je kind niet ademhaalt is een BH aantrekken niet echt topprioriteit, laat staan of het matcht. Ik vraag me echt heel eerlijk af hoeveel je je aantrekt van de omgeving als je je zorgen maakt hoe het zorgpersoneel naar je zal kijken als je ondergoed niet matcht. Ik let er voor mezelf op omdat ik het fijn vindt om een beetje te matchen, maar dat soort keuzes maken in het mogelijke geval dat iemand het ziet, vind ik eigenlijk een beetje moeilijk. Alsof je daarin rekening zou moeten houden met andermans mening.
en mocht ik er aan denken op de brancard dan denk ik dat ik me prettiger voel in een degelijke oma onderbroek dan in een kanten niemandalletje
Dat zou ik ook wel willen weten ja. Het zou echt nooit in me opkomen om mijn kinderen te verplichten een bepaald soort ondergoed te dragen
Nou, ik verplicht mini wel om boxers te dragen, die blijven netjes zitten als ze ondersteboven, achterstevoren aan het klimrek hangt. Maar een kind verplichten om een string te dragen vind ik wel heel vreemd. Ik kan zelf ook niet tegen tampons, dus dat zou dan wel een uitdaging zijn geweest in mijn leven.
Nou, zeker geen string verplichten. Maar beide kinderen dragen al vanaf hun tweede verplicht boxers omdat ik de kriebels van gewone onderbroeken krijg En ik heb een paar weken terug mijn oudste verplicht om topjes (met stiek van onder) te dragen ipv de kinderhemdjes. Want eigenlijk is ze al aan een bh toe, maar dat vindt ze echt heel moeilijk. Zo'n topje met stiek vanonder ondersteunt nog enigzins
Hier ook boxers bij de meiden. Die kocht ik zelf voor ze, maar ze hebben ook wel van oma gewone onderbroekjes gehad. Die wilden ze dan na een keer dragen niet meer aan omdat ze dat zelf ook niet fijn vinden. Dus gelukkig hebben we daar dezelfde mening over. Oudste dochter is ook aan een bh toe maar draagt liever topjes, dat mag ze van mij zelf kiezen. Een string vind ik toch wel heel anders bij een kind/puber. Maar misschien heb ik daar ook een ander gevoel over omdat mijn (heel gewelddadige) moeders ex ooit eens luipaard print strings voor mij kocht toen ik 12 was, en dat echt een nare ervaring was
Nee strings verplichten gaat mij dus ook een stap te ver. De topjes vind ik voor nu prima, maar ik weet niet of dat blijft lukken. Maar t shirt bh's lijken bijna op een topje dus dat wordt dan de volgende stap denk ik.
Ik koop mijn lingerie altijd bij de hunkemoller. Strings heb ik in alle kleuren en kantjes, en bh draag ik eigenlijk alleen wit of zwart. Zogenaamd lingerie voor in bed, of in die richting bestaat bij mij sowieso niet uit een slipje en een bh. Mijn man vindt het sowieso leuker als ik helemaal geen slipje draag
Nee ik doe dat echt nooit. Het moet lekker zitten, zal mij een worst wezen wat een ander(inclusief mijn man) daarvan vind Soms(1x in de 2 jaar ofzo) koop ik het weleens voor in de slaapkamer maar dan heb ik het vijf minuten aan en dan is het alweer uit. Dus echt nodig vind ik het niet nee en een string vind ik al helemaal vreselijk zitten.
ik had heel veel rompers dubbel of 4 dubbel als ik ze mooi vond dus dan was het geen kwestie van helemaal omkleden maar gewoon schone romper aan.
Ik had altijd gewoon simpele witte rompers van de Hema. Vond het zo zonde om meer geld uit te geven aan iets wat je toch niet ziet.
ik kocht voor dochter meestal rompers bij de Zara of bij boetiekjes met Spaanse merkjes. Voor zoon altijd effen rompers van de Hema en zeeman die had er ook veel minder