Als het toevallig zo uit komt wel maar ik kies het niet zo uit in ieder geval. Ik draag meestal katoenen strings, dit omdat ik erg gevoelig ben voor irritaties downunder. En meestal draag ik zwarte bh's.
Als je ondergoed niet matched kom je in het ziekenhuis op de afdeling 'niet matchend ondergoed" te liggen dat is op de gang met de vieze onderbroeken en de ongeschoren benen. Maar nee, geen matchend ondergoed hier.
Tot op zekere hoogte ik ook niet. Zo'n situatie als @tuc zegt kan ik me wel in vinden. Maar oudste dochter wil boxers, middelste dochter slips. Tja dat maakt mij dan niet uit. Een string heb ik zelf een hekel aan dus zou dat nooit verplichten. Ik heb er ook een seksuele associatie bij, (jonge) vrouwen ondergoed en geen puberondergoed. Mochten ze het willen over een x aantal jaar zal ik het niet tegenhouden. Geen verbod, geen verplichting.
Ik draag 90% van de tijd een setje. Daar voel ik me vrouwelijker en aantrekkelijker in. Niemand die het verder ziet, is puur voor mezelf. Als ik thuis kom gaat mn xxl onderbroek aan. Dus mn man ziet ook weinig setjes
Wat ze nog erger vond, 2 verschillende sokken of een gek in mijn sok! Met het zelfde argument gevolgd door “wat zullen ze dan wel niet denken wat voor moeder je hebt”
Ik zou mijn dochter niet dwingen maar wel aanmoedigen. Niets zo lelijk als een onderbroek naad onder een broek.
Echt? Ik let daar totaal niet op. En ik ben juist wel heel erg bezig met leuke kleding en let er op wat anderen dragen. Maar een naadje ondergoed kan mij niet boeien, het zegt dat je ondergoed draagt, doet iedereen toch neem ik aan?
Emt slaapkamer sexy setjes. Die draag ik niet alleen in de slaapkamer maar ook al in de woonkamer met hoge hakken eronder. Dan heb ik nog even het idee dat ik het aan het gehad in de slaapkamer is het binnen 3 tellen uit. (Rare gedachte van mij ik denk dan wel eens moet ik als man nu een hartaanval krijgt eerst omkleden en dan 112 bellen en reanimeren of me erbij neerleggen dat ze me als h.o.e.r treffen hier in huis )
Tja dat kan. Ik denk daar heel anders over. No way dat ik wil dat mijn dochter van bijna 13 met een string gaat lopen. Als ze het zelf wil is het een ander verhaal, maar ga het zeker niet aanmoedigen.
Ik merkte deze zomer dat de string ook wel weer terug begint te komen. Schat dat 80% van de meiden tussen 13/14 en 18 ermee liepen op het strand. In winkels als calzedonia hadden ze van elke bikini ook een string variant.
Ik zal haar onder een broek het verschil laten zien en aanwijzen wat ik bedoel met randjes die ik niet mooi vind. De keuze blijft bij haar. Zij moet zich er fijn in voelen.
Ik ben wel oprecht benieuwd hoe je daarover denkt als jouw dochter 13 is Want ik droeg ook jaren strings vroeger (niet toen ik 13 was, denk vanaf een jaar of 15). Maar ik zou mijn 13 jarige (met borsten) daar nog niet graag in zien.