Matchende set lingerie

Discussie in 'De lounge' gestart door Oilell, 25 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Draag jij een matchende set ondergoed?

1. Ja, altijd

22 stem(men)
    12,8%
  2. Voor speciale gelegenheden

32 stem(men)
    18,6%
  3. Als het toevallig zo uit komt

35 stem(men)
    20,3%
  4. Nee, eigenlijk nooit

83 stem(men)
    48,3%
  1. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Een zwarte bh met een zwarte onderbroek matcht prima.
    Ach, als het maar lekker zit.

2. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Als het toevallig zo uit komt wel maar ik kies het niet zo uit in ieder geval. Ik draag meestal katoenen strings, dit omdat ik erg gevoelig ben voor irritaties downunder. En meestal draag ik zwarte bh's.

3. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

14 mrt 2014
    1.524
    1.570
    113
    Zuid-Holland
    Als je ondergoed niet matched kom je in het ziekenhuis op de afdeling 'niet matchend ondergoed" te liggen dat is op de gang met de vieze onderbroeken en de ongeschoren benen.

Maar nee, geen matchend ondergoed hier.

Biny, sprits, Minoesje en 18 anderen vinden dit leuk.
  4. tuc

tuc Niet meer actief

:roflmao::roflmao::roflmao:

5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Tot op zekere hoogte ik ook niet. Zo'n situatie als @tuc zegt kan ik me wel in vinden.

Maar oudste dochter wil boxers, middelste dochter slips. Tja dat maakt mij dan niet uit. Een string heb ik zelf een hekel aan dus zou dat nooit verplichten. Ik heb er ook een seksuele associatie bij, (jonge) vrouwen ondergoed en geen puberondergoed. Mochten ze het willen over een x aantal jaar zal ik het niet tegenhouden. Geen verbod, geen verplichting.

Saartje33, citroenrasp en tuc vinden dit leuk.
  6. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Als mijn benen niet geschoren zijn is er meestal niks geschoren, kom je dan nog een gang verder?

:roflmao:

sprits, TotalBella, Zuul en 9 anderen vinden dit leuk.
  7. Novi

Novi Niet meer actief

Ik draag 90% van de tijd een setje. Daar voel ik me vrouwelijker en aantrekkelijker in. Niemand die het verder ziet, is puur voor mezelf. Als ik thuis kom gaat mn xxl onderbroek aan. Dus mn man ziet ook weinig setjes :roflmao:

8. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.252
    12.628
    113
    Vrouw
    Dan ben je afgeschreven hahah

9. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Wat ze nog erger vond, 2 verschillende sokken of een gek in mijn sok! Met het zelfde argument gevolgd door “wat zullen ze dan wel niet denken wat voor moeder je hebt” :roflmao:

10. GossipGirlxoxo

Ik zou mijn dochter niet dwingen maar wel aanmoedigen. Niets zo lelijk als een onderbroek naad onder een broek.

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.837
    113
    Nou een string bij een kind van 12 of 13 vind ik echt wel een stuk lelijker.

Zuul, Zxcvb, Sado en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. tuc

tuc Niet meer actief

Echt? Ik let daar totaal niet op. En ik ben juist wel heel erg bezig met leuke kleding en let er op wat anderen dragen. Maar een naadje ondergoed kan mij niet boeien, het zegt dat je ondergoed draagt, doet iedereen toch neem ik aan?

Villa Kakelbont, TotalBella, Zuul en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. GossipGirlxoxo

Emt slaapkamer sexy setjes. Die draag ik niet alleen in de slaapkamer maar ook al in de woonkamer met hoge hakken eronder. Dan heb ik nog even het idee dat ik het aan het gehad in de slaapkamer is het binnen 3 tellen uit. (Rare gedachte van mij ik denk dan wel eens moet ik als man nu een hartaanval krijgt eerst omkleden en dan 112 bellen en reanimeren of me erbij neerleggen dat ze me als h.o.e.r treffen hier in huis :oops:)

14. GossipGirlxoxo

Klopt doet iedereen maar ik vind het zo zonde van een mooie outfit als dat ook zichtbaar is.

Iertje81 en Ysabella vinden dit leuk.
  15. GossipGirlxoxo

Vind ik echt een hele normale leeftijd als ze naar de middelbare school gaan en borsten krijgen.

Ysabella vindt dit leuk.
  16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.837
    113
    Tja dat kan. Ik denk daar heel anders over. No way dat ik wil dat mijn dochter van bijna 13 met een string gaat lopen. Als ze het zelf wil is het een ander verhaal, maar ga het zeker niet aanmoedigen.

Sado, NiVa0230, Syane en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. GossipGirlxoxo

Ik merkte deze zomer dat de string ook wel weer terug begint te komen. Schat dat 80% van de meiden tussen 13/14 en 18 ermee liepen op het strand. In winkels als calzedonia hadden ze van elke bikini ook een string variant.

18. GossipGirlxoxo

Ik zal haar onder een broek het verschil laten zien en aanwijzen wat ik bedoel met randjes die ik niet mooi vind. De keuze blijft bij haar. Zij moet zich er fijn in voelen.

19. tuc

tuc Niet meer actief

Ik ben wel oprecht benieuwd hoe je daarover denkt als jouw dochter 13 is;)
    Want ik droeg ook jaren strings vroeger (niet toen ik 13 was, denk vanaf een jaar of 15).
    Maar ik zou mijn 13 jarige (met borsten) daar nog niet graag in zien.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  20. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Verschrikkelijk vind ik dat bij volwassenen.

Deel Deze Pagina