Matchende set lingerie

Discussie in 'De lounge' gestart door Oilell, 25 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Draag jij een matchende set ondergoed?

1. Ja, altijd

22 stem(men)
    12,8%
  2. Voor speciale gelegenheden

32 stem(men)
    18,6%
  3. Als het toevallig zo uit komt

35 stem(men)
    20,3%
  4. Nee, eigenlijk nooit

83 stem(men)
    48,3%
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Hou op met me, dan stuur ik hem door naar zijn vader omdat ik dat niet weet en nooit gehad heb.

kreeg deze zomer al trucs te horen over hoe een meisje te versieren en haar dan tot een hoogtepunt te brengen met alleen je hand. Echt te veel info, helemaal omdat ze nog 1 ochtend onverwacht aan de ontbijttafel zat. En wij binnen nog even de opdracht kregen niet te verraden dat hij 14 was want zij was 18 en hij had gelogen over zijn leeftijd. Mega alward!

Kundera, Luna86 en suus1983 vinden dit leuk.
  2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Mijn dochter wil trouwens alleen maar van die naadloze boxers, die zie ik eigenlijk nooit ergens doorheen volgens mij. Vind ik ook vreselijk dingen, want niet van katoen, maar zij moet ermee lopen, dus zij moet het weten.

Saartje33 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Wat een aanname… alsof je dat alleen voor je man doet. Ik draag mooie setjes omdat ik me daar vrouwelijk en verzorgd in voel, niet voor mijn man

Kundera en Neuzeke vinden dit leuk.
  4. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

oh dat doe ik wel hoor! Ik ga hem niet voor schut laten lopen.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Whahaha, wat denk dat ik heb gedaan. Vraag maar aan je vader.

Oh heerlijk zulke gesprekken. Mijn zoon is nog niet zover, maar vreselijk nieuwsgierig, dus alles is hier al ter sprake gekomen. Vind ik echt awkward, maar ook wel goed. Hij weet wel dat alles bespreekbaar is.

Saartje33, Ysabella en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ik moest zelfs best even slikken toen mijn 12 misschien net 13 jarige ineens aangaf geen boxers meer maar strings te willen

Saartje33 en suus1983 vinden dit leuk.
  7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Nee dat geloof ik ook wel. Als ik wat minder grote borsten zou hebben zou ik ook allemaal mooie behatjes kopen, gewoon omdat ik het zelf leuk vind.

8. tuc

tuc Niet meer actief

En wat heb je daarmee gedaan? Want ik zou dit leeftijdsverschil een heel groot probleem vinden, en zou dat dus absoluut zeggen dat hij 14 is.
    22 en 26 vind ik weer een totaal ander verhaal.
    En ik weet dat het hip is om te zeggen: liever onder mijn dak dan stiekem, maar dat vind ik meer een excuus om geen nee te hoeven zeggen. Ik zou hier absoluut mijn ongenoegen over uiten. Las ook in een ander topic dat dit meisje/vrouw bleef slapen, dan ben ik vast een ouderwetse trut, maar dat stond ik met mijn kind van 14 niet toe.

Sado, xxmoixx en citroenrasp vinden dit leuk.
  9. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.252
    12.628
    113
    Vrouw
    Ik zou dan vooral gesprekken voeren over condoom gebruik.. voor je het weet is er 1 zwanger

Syane, NiVa0230, Saartje33 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. tuc

tuc Niet meer actief

Waarom voor schut? Het is toch een mening, geen feit dat het mooier is?

Villa Kakelbont, Zuul, TotalBella en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Sinds wanneer loopt een jongen/man met okselhaar etc voor schut.. Ik vind het echt een ongezond beeld wat jij doorgeeft. Dat je eigen natuurlijke lichaam niet goed genoeg is en je op elk haartje/dingetje constant moet letten.
    Wilde er eigenlijk niet op reageren maar ik schrik hier wel een beetje van. Alsof er niet al genoeg jonge mensen rondlopen met een negatief zelfbeeld, eetstoornissen en weet ik veel wat omdat de druk vanuit elkaar en de media zo groot is. Moet een kind van 12-13-14 zich al druk maken over strings, schaamhaar etc omdat een ouder dit zo aankaart..

Villa Kakelbont, Zuul, Mar76 en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Mijn zoon is bijna 15 en hier is hij gewoon nog niet zover, maar genoeg kinderen die zich sneller ontwikkelen en wel eerder toe zijn aan dat soort dingen. Ontkennen of verbieden werkt averechts denk ik bij dat soort zaken.
    Ik zou wel voorwaardes stellen, maar ik sta er wel voor open als ze zover zijn.

Het liegen vind ik wel een ander puntje, dat zou hij van mij niet mogen doen.

Saartje33 en tuc vinden dit leuk.
  13. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.383
    21.760
    113
    Ik dacht sowieso dat dat volgens de wet ook niet eens mag?

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Jongens met okselhaar lopen toch niet voor schut? Mijn zoon staat elke dag in de spiegel te kijken of hij al haar krijgt haha. Laatst nog een dag meegeweest met voetbal en ze hebben allemaal okselhaar hoor (en zijn er supertrots op ook:roflmao:).

Bellybell, Saartje33 en tuc vinden dit leuk.
  15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Nee denk dat meisje in aardige problemen kan raken. Maar als ouders het goed vinden is hier niet echt een issue denk ik. Op zich vind ik een leeftijdsverschil niet zo gek. Vind liegen niet zo netjes.

Saartje33, GossipGirlxoxo en tuc vinden dit leuk.
  16. tuc

tuc Niet meer actief

Dat er kinderen zijn die sneller zijn ontken ik niet. Maar averechts hoeft niet per se. Soms kun je als ouder ook je mening/regels opleggen en gaat een kind daardoor er verder over na denken. Het is geen gegeven feit dat ze dan maar stiekem de bosjes induiken. Erin mee gaan is ook een vorm van toestemmen, en ongeacht de leeftijd of ontwikkeling mag je nog best dingen verbieden/regels hebben.
    Een meisje/vrouw van 18 laten slapen bij mijn zoon van 14 gaat gewoon niet gebeuren. Een jongen/man van 18 bij mijn 14 jarige dochter ook niet trouwens.
    Het liegen vind ik zeker niet oke.

Zxcvb, Neuzeke, NiVa0230 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Precies dat. ‘ mijn dochter is 13, haar vriendje 16. Ik was zeer dankbaar toen ze zelf zo verstandig was te vragen of ze aan de pil mocht en of ik condooms wilde kopen.. hoewel ik dat wel anders vind dan een vakantie schrarrel

Zuul, NiVa0230, Saartje33 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.252
    12.628
    113
    Vrouw
    Maakt niks uit of ouders wel of niet goed vinden. Het feit blijft dat 1 van de 2 minderjarig is.. kan je behoorlijk van in de problemen raken

citroenrasp en tuc vinden dit leuk.
  19. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Zegt ze dan dat dat moet of dat het kan
    :o:

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  20. tuc

tuc Niet meer actief

Ik vind een leeftijdsverschil in definitie niet gek. Wat maakt 35 of 45 uit zou ik denken, terwijl dat verschil veel groter is. Maar een kind en een (bijna) meerderjarige vind ik iets heel anders.

Deel Deze Pagina