ik heb al 3 dgn een groen licht op de persona ben nog niet ong voel me wel zo ,dus denk wel dat het er aan komt maar aan de ene kant ,we hebben om de dag geveen mijn vorige cyclus was 41 dgn ,dus weet niet waneer ik ong moet worden mijn buik voelt zo opgezet!? wat denken jullie
danielle we hebben je al aangeraden om gewoon een zwangerschapstest tedoen,en dit lijkt me ook nog steeds het verstandigst.ik zou niet uitgaan van een OVULATIEtest
ja ik weet het mirandakloppie ik durf eerlijk gezegd geen test te halen omdat ik bang ben voor de teleurstelling maar goed mischien haal ik er vanmiddag wel 1
wat ik bedoelde ik danielle,dat wij natuurlijk heel erg graag zouden willen garanderen dat je zwanger bent,maar dat kunnen we nit,we kunnen die onzekerheid niet bij je wegnemen,ik bedoelde het niet boos of lullig,maar merk gewoon dat je er erg gespnnen over bent....weet je wat ik ook wel eens deed? test doen en gelijk zo wegleggen dat ik het niet kon zien,en dan kijken als ik eraan toe was om een teleurstelling aan te kunnen...nou zeggen ze dat je niet moet uitgaan va een resultaat n een half uur,dus dan heb je ff om flink adem te halen
ik ga er 1 halen mag je na een half uur nog kijken? op de test? ja ik ben er veel mee bezig(niet goed) i know maar ja tis moeilijk om er niet mee bezig te zijn in ieder geval bedankt en ik laat het jullie morgen weten ohja beste is met ochtend urine he
Ik doe dit topic dicht, aangezien je al een aantal topics hebt over wel of niet testen/wel of niet ongesteld worden.