mate care gebruikers opgelet!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door , 31 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corrine

Corrine Lid

15 okt 2007
    20
    0
    0
    K.A.M.
    Hi Miranda en alle lezeressen,

Tjee, wat een bijzondere melding! Ik gebruik ook Mat care (heb een hele verzameling ingeslagen was leuke aanbieding) maar dat zijn geen strips maar meer plastic staafjes met een plastic venstertje. Zou dat 'wachten' ook voor dit type gelden? Heb je daar ervaring mee? Ik ben nl. inmiddels 23 dagen overtijd, wat ik nog nooit heb gehad. Altijd regelmatige cyclus van 25 dagen. Maar die testen dit ik heb gedaan (ben inmiddels haast door het voorraadje heen....) gaven per direct 1 roze streep aan: dus niet zwanger. Daarna heb ik ze weggekieperd.
    ? Zou blij zijn met ervaringreacties!
    Groetjes,
    Corrine

2. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Klinkt alsof je de MatCare midstream gebruikt, Corrine. Die zouden volgens de gebruiksaanwijzing met 3 minuten af te lezen zijn, wat bij die van mij ook zo is. Ook staat in de gebruiksaanwijzing dat je dat aflezen tot 15 minuten na de onderdompeling in urine. Elke verandering na die 15 minuten moet je dus als niet goed interpreteren.

3. Corrine

Corrine Lid

15 okt 2007
    20
    0
    0
    K.A.M.
    Hi,
    dank voor je reactie. Ja, Midstream klinkt mij erg bekend in de oren. Mmmm, jammer, er kwam weer een klein sprankeltje hoop in mij dat ik misschien toch zwanger zou zijn maar alleen de prullenbak in de badkamer daarvan getuige zou zijn.... (daarin gooi ik de testen gelijk nadat de streep verschijnt, wat eigenlijk direct gebeurt). Dan er maar vanuit gaan dat ik om welke reden dan ook een cylcus oversla. (Belachelijk, mopper)
    Groetjes,
    Corrine

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Bij mij was er bij die stripjes na 3 seconden een lijn te zien! :)

Miranda; gefeliciteerd!

5. Niet meer actief

bij mij duurde het tien minuten bij de eerste posi test dus drie minuten zegt niks want ik blijk echt zwanger

6. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hallo
    ik heb net een test gedaan van mat care en dan stripje
    nu verscheen er na ongeveer 3 minuten een heele lichte 2de streep.... geen indrooglijntje want die zijn volgensmij grijs maar deze was wel rose achtig....
    maar ik moet nog 5dagen ik ben heel erg misselijk de hele dag etc
    dus vandaar dat ik teste.... was niet met ochtend urine.
    wat kan ik nu het beste doen over n paar dagen nog een keer denk ik of niet?

alvast bedankt!

grtjess

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Je HCG, zwangerschaps hormoon waar je op test, wordt verdubbelt elke 2 dagen...ik zou zeggen doe er nog een zondag ochtend! wedden dat i duidelijker is? **voorzichtig gefeliciteerd** ;)

8. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ik hoop het zo
    het het nu zow warm en ben zo misselijk pfffffffffff is niet leuk
    bij mijn andere zwangerschap had ik het pas naar mijn test dat ik misselijk werd etc.....
    dus we w8ten nog even af
    zie alleen zo op ik moet morgen en overmorgen en maandag werken pfffffffffffffffffffffffffffffff
    maja
    ik laat nog iets horen

grtjesss en bedankt!

9. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Ha meiden,

Ik had vorige maand ook met de matcare midstream getest!
    Na 10 minuten zag ik een 2e roze lijn licht maar je zag hem goed!
    Dus binnen die 15 minuten zag je hem! Nou is het zo, dat dat bewuste lijntje na een half uur weer verdween en die dag erna werd ik ongesteld!
    Heel vaag allemaal! Me ongi was niet veel maar toch! Door deze ervaring twijfel ik zelf enorm over deze testen! Wat vinden jullie er nou van, vaag toch!

10. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ik heb niet met midstream getest maar met stripje...

dus ik weet het ook niet

grtjes

11. Niet meer actief

ik heb geen klachten,bij midstream van mat vare en de strips etc is het echt zo dat er geen lijn komt als je niet zwanger bent,....

12. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Precies, daarom vind ik het ook zo vreemd allemaal! Omdat dat lijntje binnen de tijd kwam en na een half uur weer weg ging! En ik gewoon ongi werd! Ik had wel tijdens me ongi zere borsten wat ik nooit heb gehad, maar dat verweed ik aan me mk die ik 18 aug had gehad! Terwijl na me mk de test weer na een week nagatief was! Ik blijf het vreemd vinden! Trouwens dat vergeet ik haast, jij nog gefeliciteerd he :)!

13. Niet meer actief

dank je,...niet lullig bedoeld maar kan het zijn dat je dat lijntje te graag wou zien?of dat de urine nog wat in de strip zat en nog niet goed weg was

14. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Geef niet, nee ik had er toen gelijk een topic over gemaakt hier bij zwanger worden en iedereen zag het 2e lijntje staan! En de test was goed droog! Na me 2 mk's ben ik juist heel voorzichtig voor mezelf, want ik dacht eerst ook idd, ik wil hem gewoon zien! Maar toen alle meiden hem ook zagen vond ik het heel vreemd! Nu zag ik dat jij dit topic geopend heb, en toen dacht ik, weet je wat ik ga het gewoon vragen! omdat ik zit te twijfelen of ik deze testen nog wel zal bestellen vandaar dat ik het me afvroeg!

15. Niet meer actief

ja als er duidelijk 2 lijnen waren,....:Shopen dat t snel een keer goed mag gaan voor je

dikke knuf vanuit hier

16. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Lief van je, dank je wel! Ik ga denk ik toch maar weer die testen bestellen hier! Ze zijn wel lekker goedkoop en je hebt er gelijk een paar :)!
    Geniet van je zwangerschap!

17. Niet meer actief

dank je wel ... ja ik ben zelf erg tevreden over mat care alleen jammer dat zebij mij pas na 16 dagen overtijd positief waren,ik moet zeggen dat de mat care lijn in de meeste gevallen wat ik gehoord heb wel vaag blijft

18. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Jeetje pas na 16 dagen, ik zou daar gek van worden! Wel een klein voordeel ervan is dat je dan gelijk 16 dagen langer zwanger bent! Als ik de volgende keer weer test als ik overtijd ben, dan wacht ik een uur en als bijv. een evt. 2e lijn er dan nog staat en binnen de test tijd dan geloof ik het pas echt hihi!

19. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Matcare testen kun je 5 of 6 dagen voor NOD gebruiken, toch?
    Nou vroeg ik mij af als je een paar dagen voor je NOD test of op je NOD test met matcare test en hij geeft negatief aan, kan hij dan niet meer na een paar dagen positief worden?
    (Uiteraard alleen wanneer je NOD wegblijft)

Ik hoop op reacties
    Groetjes Jinky

20. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    MatCare midstream: "De test is zeer gevoelig en vanaf 4 dagen voor de verwachte menstruatie te gebruiken". Ja, test hij negatief en ben je wel zwanger dan kan hij een paar dagen later wel positief zijn. Er moet een bepaald percentage HCG in je urine zitten voordat hij positief test.

Deel Deze Pagina