hallo aanstaande moeders.. wie oh wie kan me helpen.. loop al tijden heel dit forum af en sinds gisteren heb ik me maar aangemeld toch wel gezellig met z'n alle. ik zit met een grote vraag.. afgelopen maand extreem moe geweest en soms hele rara smaken aan eten.. had al eerder een zwangerschapstest gedaan maar negatief.. oke dan kan.. maar ik ben sinds januarie gestopt met de nuvaring en al die jaren dat ik al ongi word ook voor de anticonceptie dus ben ik altijd voeger ongesteld dan iedereen.. en afgelopen x zelf 3 dagen overtijd geloof me gebeurd nooit .. maar woensdag op dodnerdag nacht werd ik wakker en ik d8 oh nee ongi.. en klopt ik verlies bloed maar niet eens zoveel krijg net maar een tampon vol op 1 heledag denk ik ongeveer.. en het vreemde geen buikkramp wat ik normaal extreem heb heeel vreemd voel me perfect.. maar nu! vanmorgen een test gedaan kv test 2 voor 5.. voordat ik naar em werk ging ik d8 eventjes doen rond 7 uur smorgens en na 5 min aflezen zag ik niks ik d8 helaas.. maar eventjes later a 10 min wilde ik hem weggooien en ik zag toch echt een treepje heeeeeeeeeel licht rose nog maar maar toch echt.. heb een foto bij fotos zwangerschapstesten gedaan maar krijg het nauwlijks op de foto.. maar geloof me ik zie hem echt? wat denken jullie, wat kan het bloed dan wel eventueel zijn of is de test gewoon negatief? help me aub
hey muffin, ik zie echt wel een rose streepje, en de kruitvat zijn echt super goeie testen. Misschien omdat je nog in een heel vroeg stadium zit dan hij pas na 5 minuten kleurde, maar wel binnen de af te lezen tijd (volgens mij 15 als ik me nie vergis) Doe over 2 dagen nog eens een testje, hij zal dan waarschijnlijk duidelijker zijn! succes
ik weet dat het beste ochtendurine is, maar morgenvroeg moet ik ook weer om 07.15 beginnen tot 17.30 dus niet echt veel tijd. kan ik het ook morgen vond doen? of zeggen jullie beter wachten tot zaterdag
ik had al gereageerd op je test meis.spannend hoor. ik hoop morgen ook zo'n test te hebben . hihi!want als hij al op de foto te zien is ,is hij in het echt helemaal goed te zien
ik vind het zo spannend , had vanorgen nog tegen me vriend gezegd ik zla er deze hele maand niet mee rover hebben over zwanger zijn bla bla, maar kwam net bij hem an , gihih ik had het vertelt over de test en de twijfel gihi en meteen.. zie je wel dat je nog geen dag volhoud met een knipoog natuurlijk.. ik vind het zo moeilijk in te schatten aan de ene kant denk ik het moet nu toch wel, had ook orige week de ovulatie testen gebruikt di eik nog had uit nieuwgierigheid alle 3 super positief.. maarjah waren van de kruidvat hoorde daar niet zon goede gingen over.. wil eigenlijk vanavond alweer een zwtest doen.. maar beter wachten toch?
net weer een test gedaan en daar zag ik helemaal niks op.. wil dat zeggen dat de test van vanmorgen alnosg negatief is.. of omdat het vanmorgen al een extreem licht streepje was dat er mischien zonet te weinig hgc aanwezig is ? en vanmorgen msichien net genoeg voor een uitslag? help! ben echt radeloos nu