Hoi, Sinds vanmiddag zijn we, op advies van de huisarts en het CB overgestapt op Pepti voor Daan. Vanaf het begin lopen we al te "klieren" omdat hij vreselijk onrustig slaapt. Alle tips en adviezen opgevolgd, van laten huilen tot bedje omhoog tot SafeTsleep. Sommige dingen lijken het iets te verbeteren (zoals de safetysleep). Zelfs onder behandeling bij een chiropractor geweest, maar ook die wist het niet zo goed. Vanmorgen was ik er flauw van en heb de HA gebeld. Daan zijn grote halfbroer had nl koemelkallergie (is inmiddels 11) en heeft daar destijds ook Pepti voor gehad. Sinds een paar weken heeft Daan exceem op zijn rug, buik en in zijn elleboogjes. Als ik Daan yochturt als toetje geeft, spuugt hij zijn halve maaltijd weer uit. Dus krijgt hij al een poos fruit toe. Al met al voor mij tijd om ook dit dan maar eens te onderzoeken. Wel raar, want ik heb het gevoel dat als dit het wél is, dat ik veel te laat aan de bel heb getrokken en dat ik hier niet eerder aan heb gedacht. Ik ben wel benieuwd naar verhalen van andere moeders, ervaringen met KMA en Pepti. Hoelang heeft een kindje nodig om te wennen aan de Pepti en, als het KMA is, na hoeveel tijd merk je verbetering? Liefs Emma
Ik heb mijn 4 meiden allemaal pepti ggeven, na de bv periode, na zowiezo 2 weken moet je wel iets gemerkt hebben, ik merkte het gelijk na 2 dagen al, maar ik heb niet zo lang gewacht, ik zou het even geven. Als dat niet helpt kan het ook nog lactoseintolerantie zijn, dat heeft mijn zoon, en hij krijgt nu sinds een paar maanden soya van de verzekering vergoed
Oke, we zullen het even afwachten, maar hij krijgt nu 2 dagen Pepti en tóch denken we al verbetering te zien... Hij heeft 2 nachten achter elkaar beter geslapen (afkloppen) en is ook rustiger..in de eerste 2 flessen heb ik nog 60cc "oude" voeding gemengd, maar nu drinkt hij de Pepti zo op!Ben zo trots op hem, want het is écht vies :x Bedankt voor je reactie 8)