Giulia heeft zeker een week of 5 mt 50 aangepast! We hebben zelfs bij moeten halen, ze verzoop in mt 56 en dit terwijl ze toch 50 cm was, niet bijzonder klein! 56 heeft ze echt maar kort gedragen! En 62 en 68 was ze ook zo uit. Ze zit nu met 7 mnd in mt 74/80!
hier waren beide kids binnen een weekje of 2 al wel uit maatje 50 hoor. De jongste heeft zelfs alleen de eerste daagjes maar mt 50 aangehad. (alleen de losse pakjes pasten hem toen nog, zonder vaste voetjes eraan dus ). Voor onze derde had ik dus ook alleen maar mt 56 in de kast liggen. Maar onze Frumpie wordt nogal klein ingeschat, dus heb alsnog de laatste paar weekjes nog een paar pakjes en rompers maatje 50 gehaald. Zelf hou ik erg van de pyjanmapakjes waar de voetjes bij aan zitten. Nooit gedoe met sokjes die afzakken of uit gaan. Meestal zijn die pakjes nogal wijd, maar het nadeel is wel weer dat je kleintje er gauw is uitgegroeid. Voor pasgeboren frummels zou ik zeker geen mt 62 doen! Veel te groot! Idd, bijv. bij de zeeman kun je heel goedkoop leuke pakjes vinden in maat 50. En zonde van je geld is het echt niet, want hier bijvoorbeeld kan de babypop dat maatje 50 prima aan na de tijd
Ik vind het ook heel moeilijk in te schatten met die maten en ook de hoeveelheden. Ik denk dat wij dan ook eerder teveel hebben. Hier niet zo heel veel 50 merendeel is maat 56. 62 echt heel weinig van omdat ik denk dat je met kraamkadootjes veel maat 62 krijgt, maar misschien zit ik er wel helemaal naast maar dan is het zo bijgekocht. Gr vruchtje
ik heb idd van de kraamvisite vooral maat 62 en wat 68 gehad. Maar ik had het bij voorbaat ook al wel her en der laten vallen hoor, dat ik zelf expres al veel 50 en 56 had gehaald... Maar weinig 62...
Zeeman is een goede tip. Ze hebben daar vaak van die lekkere soepele broekjes waar ze lekker bewegingsvrijheid in hebben. Soms voor maar 1,50 per stuk.Ook rompertjes en slabbetjes enz. prijs/kwaliteit is gewoon prima zeker omdat ze het maar zo kort aanhebben. Ik zou zeker een paar setjes 50 halen.Zelfs een 8 ponder kan dat wel een week of 2-3 aan hoor
Ik had voornamelijk maat 56 gekocht. Maat 50 had ik 1 pakje gekocht en we hebben 2 pakjes gekregen. Ze heeft zo'n 2 weken daarmee gedaan geloof ik. Maat 56 heeft ze ongeveer 3-3,5 maand aangehad. Van maat 62 had ik al wel wat gekocht, maar dat kwam omdat ik dat gewoon leuke kleertjes vond, ook hebben we heel veel in 62 gehad en heeft ze een aantal dingen nu nog steeds niet aangehad, best zonde dus. Ik zou het dus gewoon bij 56 houden, en anders is kleding ook zo bijgekocht.
Het is best lastig in te schatten, maar alleen maat"je" 62 lijkt mij niet handig. Onze krummel woog bij de geboorte 3580 gram en ze heeft toch echt wel 6 à 7 weken in maatje 50 gezeten. En nu groeit ze nèt uit maat 56, sommige pakjes kan ze nog steeds aan. We zitten dus in de overgangsfase van 56 naar 62 nu en sommige kleertjes in maat 62 zijn haar echt nog te groot! Ze is nu bijna 15 weken en ze weegt 6400 gram en is 60 cm lang. Wat maat 50/56 betreft: gek genoeg zit daar heel veel verschil in qua grootte. Kleertjes van de HEMA vallen vrij groot en rompertjes van de V&D vrij klein. Ik zou toch echt wel een aantal setjes in maat 50 aanschaffen. Wij hadden er geloof ik drie en daar hadden we al snel niet genoeg aan Vaak wordt gezegd: "Je krijgt ook heel veel." Dat is wel waar, maar wat je krijgt is vaak in maat 62. En voor een pasgeboren baby is dat toch echt veel te groot! Daar verzuipen ze echt in hoor.
Ik had voor mijn zoontje alleen maar maat 56 gehaald maar toen hij geboren was verzoop hij er in dus moest mijn vriend hals over kop nog op pat voor maat 50. Ik ben nu weer zwanger en heb nu wel kleertjes maat 50 gehaald voor de eerste dagen. We weten namelijk niet wat het word. En toen onze zoon is geboren kregen we natuurlijk alleen maar stoere jongens kleren. Ook wisten we toen niet wat het werd maar de maat was dus veel te groot. Ik zou dus ook wat in maat 50 halen. groeten Peet
fynn was 51 cm en 3390gram hij heeft zelfs een pakje gehad in maat 44 omdat de rest te groot was hij is nu bijna met 50 uit en gaat nu in maat 50/56 maat 56 is nog veels tegroot
Ik denk dat het per kindje wisselt onze dochter kon naar 1 week 50 niet meer aan en heeft daarna nog 4 weken in 56 gepast nu zit ze al wel een hele tijd in 62 Ze woog 3830 bij de geboorte en was 51 cm.
De kleertjes die ik tot nu toe gekocht gekregen heb is 50, 50/56 en 56.. We zijn nog niet klaar.. maar on unisex te vinden dat echt unisex is valt me toch vies tegen.. Hopen dat de echo donderdag ons uitkomst bied..
Ik had voor 7 dagen maatje 50 en voor 7 dagen maatje 56 gekocht. Ze is nu 10 weken en ik stap over op maatje 62 nu, want 56 wordt toch wel te klein. Leg vooral kleertjes op elkaar, want de ene maatje 56 is veel kleiner dan de andere! Zo denk je dat je naar een volgende maat moet en zitten er kleertjes bij die ze al niet meer past! Ik heb zelf 1 pakje in maatje 62 gekocht en een hele garderobe maatje 62 gehad! koop dus niet te veel! En ik heb inderdaad bijna al die kleine maatjes bij de zeeman en hanstextiel gehaald, kost geen drol en je heb lekker passende kleertjes! bar
ligt ook veel eraan WAAR je kleertjes koopt! zeeman valt vrij groot uit, en merken zoals noppies vallen weer klein
Ik had al vanalles in het voren gehaald in alle maten. Van 44 tot 62. Mijn dochter is 4,5 maand en zit nog in 56! Ik heb laatst nog wat bijgehaald. Ik hield een 62 bij haar en het zag er niet naar uit dat ze er binnenkort in gaat passen.. Maar ja, ze was ook mini bij de geboorte en gewoon heel fijn gebouwd..
Om je rompers langer te kunnen gebruiken kan je de little extentions kopen. moet je maar kijken op www.musjes.com...