Goedemorgen dames! Even mijn frustratie kwijt en hopelijk kunnen jullie me helpen Mijn zoon van 6 weken doet het eigenlijk allemaal super netjes... Zo ook de nachten... Afgelopen weken kwam hij telkens 1x per nacht... meestal zo rond half 4, 4 uur (met uiteraard soms een keer wat vroeger en dan weer een keer wat langer). Nu afgelopen twee nachten komt ie telkens om half twee Dan is het een kwestie van tut erin en hij slaapt weer tot half vier/vier uur. In principe gebruiken wij de tut alleen maar om ff wat tijd tussen de voedingen te rekken... dus zeg het laatste half uur/drie kwartier tot de voeding. Hij krijgt om 11 uur zijn laatste voeding... dus waarom hij om half twee ineens de boel op stelten zet... ik heb werkelijk geen idee... Zuigbehoefte? Aandacht? Sprongetje? Wellicht toch honger? Als ik hem een fles geef ben ik bang dat hij gewoon om half vier/vier uur weer komt Misschien heeft iemand van jullie een idee? Wat zou ik eraan kunnen doen? Ik hoor heel graag van jullie.... Thanks alvast! x
Weet niet wat t precies kan zijn. Al honger, zuigbehoefte, gewoon wakker en weer wat nodig om in slaap te vallen. In ieder geval, het lijkt me volkomen normaal. En ach, tut er in en hij slaapt weer. Daar doen velen van ons een moord voor.
Ik sluit me aan bij rozebadeend. Lijkt me vrij normaal op deze leeftijd. Je kan ook altijd eens proberen een flesje te geven, wie weet slaapt hij lekker door.
Als hij met een speentje nog even verder slaapt zou ik geen fles geven, hier gaf ik altijd pas een fles als hij de speen niet meer wilde. Verder is er rond de 6 weken een sprongetje, dus misschien is hij daarom 's nachts wat onrustiger. Verder is af en toe een speen moeten geven 's nachts heel normaal, hier zeker tot de 8/9 maanden regelmatig 's nachts m'n bed uit gemoeten voor een speen. Soms maar 1x, maar soms ook wel veel meer.