Hallo dames, Laat ik beginnen met zeggen dat ik niet eerst het hele forum doorgespit heb voor ik mijn vraag stel (wellicht is het onderwerp al eens behandeld) Het volgende: ik poets net de tanden van mijn mannetje en zie bij de hoektand linksboven een beetje bloed komen na het poetsen! zelf heb ik ook erg snel last van bloedend tandvlees en ik hoef bij mezelf ook helemaal niet hard te poetsen, doe ik bij mijn zoontje ook niet natuurlijk wat denken jullie, zou het kwaad kunnen en moet ik evt. de tandarts bellen? groetjes Delia
Heeft hij zijn gebit al compleet, of moet er nog iets doorkomen op die plek? Bij m'n dochter bloedt het ook vaak eventjes, net voordat er een kies doorkomt. Als het 'zomaar' is, zou ik het wel vragen bij de tandarts bij je volgende afspraak. Of je er specifiek voor gaat bellen, is een kwestie van wat jouw gevoel je zegt (en van de relatie die je met je tandarts hebt ). Voor een klein beetje bloed, eenmalig, zou ik persoonlijk niet apart gaan bellen. Blijft het gebeuren, dan zou ik wel even aan de bel trekken.