hallo allemaal ik ben naar iets op zoen en weet niet van wek merk t is of hoe t heet . t is een gewone beker maar dan een soort oeffen beker je kan m ook op zn kop houden zonder dat ie lekt !! er zit een soort plasic rand in . let op t is geen tuitbeker maar een gewone waar wij ook uit drinken zeg maar .ik heb er ooit van gehoord dat die er zijn dus vandaag mijn vraag . mn dochtertje is nu bijna 19 mnd en krijg t niet voor elkaar om haar gewoon te laten drinken wie weet van welk merk t is en waar ik t kan kopen
Sorry, vraag vergeten te beantwoorden: Ik heb hem bij babypark gehaald, maar je kan hem ook via internet bestellen. Het is de Kiddyboo drinkbeker. Te bestellen bij o.a.: Het rietje
vreselijk ding...hier staat ie al een hele tijd weer hoog in de kast. Sem vind t helemaal niets en als hij eruit drinkt dan lekt t wel. Ik heb hem gehaald bij de babyplanet.
Bij de wat specifiekere babyspeciaalzaken kun je hem wel halen. Babydump en Prenatal hebben hem niet, maar hier was het gewoon een klein babyzaakje wat hem verkocht. Even zoeken dus. Je moet die ring goed naar buiten duwen, zodattie goed er in zit. Als het een beetje schuin zit (doordat je hem los haalt bij het schoonmaken, en dan weer opnieuw er in klikt) dan lekt hij inderdaad weer. Ik duw nu altijd even die ring goed op z'n plek, en dan werkt het ideaal! Julia drinkt er bijna altijd uit.
Weet iemand toevallig een verkooppunt in Kampen of omgeving? 6,50 verzendkosten vind ik wel heel veel voor een beker van 10 euro...
Dat babyzaakje in kampen verkoopt hem volgens een vriendin. Volgens mij heet die zaak '" de kleine". Suc6