Wandelwagen deken

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Moniekz, 28 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moniekz

Moniekz Nieuw lid

28 mei 2016
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb via marktplaats een wandelwagen gekocht. Nu zit er alleen geen (weet niet hoe ik het moet noemen) deken bij die over de wandelwagen heen word gespannen. Van hetzelfde materiaal als de kap enzo word gemaakt. Volgen jullie me nog? Merk is: brevi. Maar kan niks vinden of die los te bestellen zijn of gebruiken jullie die bescherm achtige hoes deken dingen niet?! Ziet er denk ik toch wel mooier uit. Misschien iemand een idee ik zoek me suf. En een stang voor de buggy. Zie foto's

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,7 KB
      Weergaven:
      15
  2. lovelie

lovelie Actief lid

12 okt 2015
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat het een beetje afhangt van de temperatuur buiten. Wanneer je hem gaat gebruiken. Als het erg warm is doe je dat ding er niet omheen...Misschien dat je hem bij een babyzaak kan bestellen waar ze die wagens verkopen

3. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Ik heb die kap bijna niet gebruikt, alleen bij heel koud en guur weer is zoiets handig, maar je kunt ook een extra deken gebruiken. En als het buiten akelig weer is ga je toch niet lang wandelen. Als je de wind uit de wagen wil houden werkt de regenhoes trouwens ook.
    Bedoel je met die stang van de buggy die stang er dwars overheen? Die is bedoeld als handsteuntje voor de kleine, sommige kindjes zitten heel parmantig rechtop met hun handjes op die steun, maar veel kinderen doen er niks mee. Als je kind hem nooit gehad heeft mist hij/zij hem ook niet, het is geen essentieel onderdeel.

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wel als je andere kinderen gewoon naar school moeten ;)

5. Simmiee

Simmiee Actief lid

15 apr 2015
    396
    222
    43
    Ik heb vorig jaar hetzelfde voor een andere merk voor mijn zus gezocht. Die deken kap/hoes geen idee hoe het heet kon ik toen niet bij bestellen. De valbeugel (stang bij de buggy) kon de fabrikant toen zo leveren. Dus misschien een idee om die te bellen? Ik kon via internet toen ook niks vinden maar met 1 belletje was het zo geregeld!

Deel Deze Pagina